Hej Ghostav
Jeg kender godt til Mach I - Også til det problem med at den laver kondens på bundkortet samt kølehoved. Det er fordi de varmeledende tråde inde i kølehovedet og slangen højest sandsynligt ikke kan "følge" med kulden. Det kan godt lyde mærkeligt men det er faktisk sandt. Der er varmeledende tråde inde i slangen på Mach I og i kølehovedet for at forhindre kondens på slangen. Hvis du havde moddet en Mach II, var dette aldrig sket. Hehe, lyder grimt, men sandt. For nogen sker dét som er sket for dig, det skete bl.a for mig.. Jeg fandt så selv ud af at mit display var forkert kalibreret. Det viste hele tiden + og - tal.. Altså sprang fra det ene til det andet. Jeg valgte så at sætte den til side og købe en mere. Hvis det er dit problem, som Rhodendendron også omtaler så kontakt xtremeprometeia så de kan hjælpe jer.
Det kan også være som Tobias nævner, at der er hul på din isolering omkring slangen, ellers har du måske vredet hovedet lidt for voldsomt så der er en utæthed ved evaporatorslangen som går ned i hovedet?..
Ellers så hvis du har yderligere spørgsmål så er du mere end velkommen til at skrive mig en mail, så kan vi se på det