GeForce 6600 GT problem

Diverse d.  03. januar. 2005, skrevet af System
Vist: 151 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
03-01-2005 19:06:46
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg har for nylig købt mig en ny pc, som jeg er ganske tilfreds med. Jeg har den i et stykke tid hvor jeg spiller flere forskellige spil på den uden problemer. Det sker så en dag at min grafikkort går i stykker, uden noget grund. Jeg sender det tilbage til forhandleren og et par dage efter modtager jeg et nyt. Jeg prøver et af mine spil (Warcraft 3 TFT), det køre fint og jeg spiller det i en time eller noget i den stil. Senere beslutter jeg mig så for at spille et andet spil, World of Warcaft, og det er her det hele går galt, mit grafikkort går i stykker igen, bare lige pludselig i mens jeg spiller bliver min skærm sort og der kommer et blåt blink med noget tekst som forsvinder hurtigt igen, jeg kan altså ikke nå at læse noget af det. Jeg genstarter og nu kan min computer kun starte i fejlsikret tilstand og intet jeg prøver virker, hver at genskabe den fra et tidligere tidspunkt eller formatere den. Jeg sender så også det grafikkort tilbage og modtager et nyt, det er det jeg har nu, det har virker i et godt stykke tid og jeg har hentet en ny version af World of Warcaft. I går aftes sidder jeg så at spiller og efter 2-3 minutter sker det samme, sort skærm, genstart, smadret. Jeg prøver så af fjerne mit grafikkort inde i: Kontrolpanel --> System --> Hardware --> Enhedshåndtering, nu kan jeg så starte computeren normalt igen, men uden grafikkort, men hvad skal jeg bruge det til ?
Der sker også nogle underlige ting når jeg starter min computer med det 3. grafikkort, der er striber på skærmer og der er en masse af sådan nogle --> á, i stedet for den tekst om hardwaren. Jeg er sådan lidt træt af det og har ikke lyst til at sende det tilbage. Så jeg ville blive meget glad hvis en af jer havde en løsning på mit problem eller bare at kunne få det tilbage til normal tilstand, så jeg måske kan spille nogle andre spil lige end World of Warcraft, selv om jeg syntes det er for tyndt at det ikke en gang kan klare det unden af smadre sig selv !
GargaZol

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2005 19:23:57
Svar/Indlæg:
431/26
Jeg har også for ikke så lang tid siden haft nogenlunde samme porblem som dig med mit 9500PRO.

ligepludselig fik jeg blå skærm, den genstartede, og kune kun starter op i fejlsikret tilstand.

Jeg startede så op i fejlsikret tilstand, fjernede driveren, samt alt andet der havde noget med mit gkort at gøre, og så kunne jeg starte op normalt igen(havde kørt perfekt i 1 år, med de drivere)

Instalerede så nye gkort drivere, og problemmet er forsvundet.