Superbruger
Tilføjet:
04-01-2005 00:07:28
Svar/Indlæg:
909/40
hejsa igen :)
Jeg havde siddet og gamet NFSU2 i en 2 timers og ingen problemer der eller noget... Nå, men jeg går ud i windows og tjekker lige hvor varm den er... 58 grader, jah det må sq være fint nok....
Jeg prøver så at clocke kortet ned til std hastighed, det går også fint, men nu er der grafikfejl i windows (lyserøde/hvide prikker) og i 3dmark03 går den _fuldstændig_ crazy... Der er bare streger over hele skærmen.. Der er ingen modifikationer lavet med RT....
Det ligner ikke normale artifacts, meget voldsommere....
Har lige formateret computeren i håb om at det bre vr noget der der var galt, men nej, ingen held... Nu sidder jeg på ret bar bund og aner ikke hva der kan være galt, men jeg må jo prøve at smide det gamle gfx i i morgen.....
Hvordan er det mht. til garantien på mit kort hvis det også laver fejl i alle andre computere jeg prøver det i? Jeg er 100% sikker på at det ikke er fordi det var for varmt, da fejlen rent faktisk skete da jeg clockede kortet ned....
Det skal siges at jeg slet ikke ka clocke kortet nu... Hverken op eller ned... Og hverken på core eller ram, den siger bare den der fejl...
ÆV x(