Hva er der galt med mit gfx? (Leadtek 6800nu)

Diverse d.  04. januar. 2005, skrevet af TwinX!
Vist: 187 gange.

TwinX!

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2005 00:07:28
Svar/Indlæg:
909/40
hejsa igen :)

Jeg havde siddet og gamet NFSU2 i en 2 timers og ingen problemer der eller noget... Nå, men jeg går ud i windows og tjekker lige hvor varm den er... 58 grader, jah det må sq være fint nok....

Jeg prøver så at clocke kortet ned til std hastighed, det går også fint, men nu er der grafikfejl i windows (lyserøde/hvide prikker) og i 3dmark03 går den _fuldstændig_ crazy... Der er bare streger over hele skærmen.. Der er ingen modifikationer lavet med RT....

Det ligner ikke normale artifacts, meget voldsommere....

Har lige formateret computeren i håb om at det bre vr noget der der var galt, men nej, ingen held... Nu sidder jeg på ret bar bund og aner ikke hva der kan være galt, men jeg må jo prøve at smide det gamle gfx i i morgen.....

Hvordan er det mht. til garantien på mit kort hvis det også laver fejl i alle andre computere jeg prøver det i? Jeg er 100% sikker på at det ikke er fordi det var for varmt, da fejlen rent faktisk skete da jeg clockede kortet ned....

Det skal siges at jeg slet ikke ka clocke kortet nu... Hverken op eller ned... Og hverken på core eller ram, den siger bare den der fejl...

ÆV x(

Darknezz

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2005 00:15:06
Svar/Indlæg:
54/13
Har haft det sammen med mit POV 6800 den er så til Rma nu. Midtdata men det er en fejl kort alttid har haft.. også der jeg købt det.. Din Granti skulle dække det...

MVH Darknezz

TwinX!

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2005 00:21:25
Svar/Indlæg:
909/40
#1 Synes bare det er mærkeligt kortet først flipper ud nu... Hvor foregår RMA egentlig helt præcist? lidt nedern hvis jeg sidder med et s0ke gfx i 1 mnd nu :l

Mit kort har bare _aldrig_ vist nogen som helst fejl, og jah nu går det bare amok... fatter det bare ikke...

Men må hellere lige tage kortet ned forbi en kammi i morgen.... Så ka vi se om det også laver sjove ting på hans com, eller det kun er min den er gal med :/

Mit er også købt i midtdata :i De er glade for fejlkort åbenbart :e

Andre der har forslag til hva der ka være galt?

TwinX!

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2005 00:57:25
Svar/Indlæg:
909/40
Så tror jeg sq jeg har fået løst problemet :e

Jeg kom i tanke om at jeg havde lagt en nyere bios ind på mit gfx her for et par dage siden, men jeg havde taget backup af den gamle....

Så jeg flashede lige til den gamle med winfox, og jah nu er der vist ingenting galt.. Fatter ikke helt hvorfor den nye bios ikke kagede i det med det samme :l, men ka sq ogsså godt være det bare er lykkedes mig at smadre den :l

Men der er i al fald ikke noget galt nu, og cores kan clockes lige så lidt som før :(