Dårlig service fra SHG, er det et tilfælde?

Diverse d.  04. januar. 2005, skrevet af Noxity
Vist: 163 gange.

Noxity
 
Overclocker
Tilføjet:
04-01-2005 14:30:26
Svar/Indlæg:
65/53
Hej! Jeg er en dreng på 15 som har brugt stort set ALLE mine konfirmations penge på en computer fra SHG, jeg bor på Amager, i tænker sikkert: "Hvorfor købte du en pc hos shg, når firmaet ligger i Jylland?", og det gjorde jeg fordi at jeg havde været herinde, og spørge MANGE folk om hjælp, og jeg fik nogle fede svar, og hørte så også fra andre fra nettet at SHG var en god computer butik, så det måtte jeg da prøve!
Den 30/7-04 købte jeg så en GameLine A34/1025/250S8/98 PC hos dem.
Da jeg endelig fik den efter en uge, var der problemer! Harddisken ville ikke formateres, så jeg ringer til SHG og klager, en mand derinde forklarer mig derinde at harddisken nok er defekt, så jeg skulle sende computeren tilbage.
Jeg tænkte "Har lige fået min PC, nu skal den tilbage, OHH GREAT!", men efter 2 dage ringede jeg derind igen, og ville lige have bekræftet at harddisken var defekt, men fik så en anden forklaring da jeg ringede, denne forklaring var så at jeg ikke havde fået en SATA Harddisk diskette med til min PC, som jeg faktisk skulle.
Han sender mig en manual om hvordan jeg laver en, jeg får lidt problemer med det, men finder så ud af det til sidst!
Da jeg endelig får formateret harddisken skal jeg til at installere windows, men efter 32 min, kører den i circler, altså den siger de samme oplysninger om Windows XP, som jeg allerede havde set, så tænkte jeg nok det var en fejl, så jeg bootede og nu hvor jeg skulle formatere harddisken for ikke at installere Windows XP oven i den buggede, så kunne den ligepludselig ikke formatere ! Den kom med en hel anden fejl, selvom jeg havde puttet SATAHarddisk disketten i, som jeg skulle.
Jeg ringer derfor til SHG og fortæller dem det, de siger til mig at jeg skal sende pc'en over med windows XP cd'en, så vil de klare det, og installere Windows XP for mig, det gjorde jeg så.
Nu efter jeg har fået den hjem og haft den i et par måneder, så larmer strømforsyningen HVERGANG jeg tænder pc'en, og nogle gange går den bare ud, og så kan den ikke tænde på knappen!
Min microfon brummer også hos andre på skype, ventrilo og teamspeak, jeg har brugt min microfon på min gamle pc uden brummen, og det var her fornyligt jeg prøvede, da min pc ikke kunne tænde!

Jeg har haft totalt mange problemer med min pc fra SHG, jeg er ret træt af det, og ærger mig en del over jeg købte en pc i Jylland, da vente tiden for at den kommer igen er ret stor. Jeg ved ikke om det er et tilfælde, at den opfører sig så mærkeligt, derfor ville jeg gerne spørge om der er nogen af jer andre, som har haft lignende problemer eller andre med SHG?
Kan jo også være jeg bare har fået en 'mandags-model' ..

Tak på forhånd for jeres svar !

Hilsen FlyingSteps



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2005 17:27:55
Svar/Indlæg:
3329/182
Søg herinde på shg.dk - du er ikke den eneste, men mange føler sig også godt behandlet af shg.dk så det er en smagssag.

Du kan skrive en skriftlig klage til dem hvis du føler dig forulempet og det gør du ved at skrive alt ned, tal i pæn tone, argumenter, husk det hele, dato'er er skide gode og navne på de medhjælpere du har snakket med er endnu bedre ;)