-> #16
Pointen er ikke manglen på... eller jo. Det er det faktisk. Man er, efter min mening, altid velkommen på Oc.dk. Uanset alder, hudfarve, religion eller computer.
Men én ting der grænseløst kan irritere mig, er folk der uden forbehold, af nogen art, forventer en 24/7 service. Specielt spørgsmål som disse.
Man kan spørge på to måder. Den interesserede eller den dovne.
Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg ikke bryder mig om den "dovne", om end der er velkommen. For den rejser alligevel, som regel, en god debat eller to.
Det har ikke været #0 sværere at google i 30 sek. og finde ud af det samme om PCI, som nogle af os herinde allerede ved.
Er det af personlig interesse, så kan man lige så vel google. Men står man med en masse information (efter selv at have søgt), så er Oc.dk måske det rette sted at få redegjort for det.
Dermed viser man interesse og ikke bare den der "skriv min opgave for mig, pleeeze"-mentalitet som jeg forbander langt væk til et varmt sted hvor en sjov man med trefork og horn i panden griner...
Håber at det redegjorde for min - personlige - og nok også andres holdning til folk "som" #0 :r