DVD brænder [fejl]?

Diverse d.  04. januar. 2005, skrevet af micma18
Vist: 183 gange.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2005 16:01:50
Svar/Indlæg:
4120/115
Har været ved at lege lidt med min julegave til mig selv... Plextor 712SA dvd brænder, og det virker som udgangspunkt ganske glimrene med det medfølgende brænder program Plextools eller hvad de nu kalder det.

Jeg har bare det mega irreterende problem, når jeg forsøger at brænde noget, så laver den en fejl, noget der rimer på "media error"... det sære er så at den sagtens kan simulere brændingen, men fejlen opstår kun under selve brændingen, som somregel næsten henne i slutningen...
Jeg har kun brændt én enkelt skive som virkede, og den indeholdt kun et par Gb.

Jeg ved så ikke om det skylde de svine billige skiver jeg har købt i tyskland eller om der rent faktisk er noget galt med brænderen? Skiverne simulere/tester dog helt fint med både 2x og 4X (har ikke prøvet højere), men skiverne er specificeret til 8X...

(Brænder self. kun med 2X.)

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2005 17:36:09
Svar/Indlæg:
4120/115
ok, har dog opdateret både firmware og program...
Men synes nu det Plextools er udemærket 😉 gidder ikke alle de flimmer programmer der...

Men jeg må jo prøve med nogle andre medier! bare lidt surt når man har købt 100stk. af de billige :P

Empty

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2005 17:53:33
Svar/Indlæg:
91/26
Jeg har selv en Plextor 712, jeg bruger Nero der følger med på skiven, den har jeg brugt helt uden problemer. Det skal lige siges at jeg som det første opdaterede firmware.

Jeg er virkelig glad for det drev, det har endnu ikke lavet nogen fejlbrændinger, heller ikke på de MEGET billige medier.

Jeg har lige opdateret til den nyeste version af Nero, ikke fordi det har den helt store effekt, men det skulle prøves. ;)