Ja, det var jo netop derfor jeg bestilte dem hos SHG, de skriver jo netop det er til asetek, ellers kunne jeg jo bare have købt en haveslange i silvan, det var nok blevet omtrent lige så tæt :e
Muligvis har jeg sommetider for travlt med at få startet op, men det er jo ikke nyt for mig med vand, så det var allerede under indkøringen af de nye slanger lækagen viste sig, det vil sige intet hardware døde under arbejdet, (det blev vådt og klistret :( )men det er princippet i man tror man køber originale dele, og så får man sådan en gang narrehat i stedet for.
Nu afventer jeg et svar fra SHG, og mener de det er original slange, tager jeg fat i ørene på asetek, så er det på tide de vågner på!
Det var egentligt også bevæggrunden for at poste, hvis jeg var den eneste, så kunne det jo være en menneskelig fejl, men siden Tomgun fik det samme skodslange, er det vist ikke et tilfælde.
Det er ikke første gang jeg er rendt i problemer med deres udgangskontrol af varerne, da jeg købte sættet i sin tid, var plexiglasset på den ene CPU køler røgfarvet, og gledet i fræseren under bearbejdningen så undersænkningerne og hullerne ikke sad samme steder.
Alle andre, (CPU 2, NB og GFX var gennemsigtige, og iorden, sådan da) men man er jo nok også lidt mere kritisk omkring bearbejdningen af sådanne ting som værktøjsmager.
Tvivler stærk på mine kunder ville acceptere den finnish, men ok det virkede da efter hensigten.
Jeg endte da også med selv at lave nogle nye plexilåg til CPUerne, da de originale ikke kunne være på mit MB (MSI K7D Master L)(hvilket jo ikke skyldes asetek) men med hensyn til slangerne gad jeg ikke experimentere med uorginale, og se hvor det bragte mig :(