Lorte SHG...

Hyggehjørnet d.  05. januar. 2005, skrevet af Spiffen
Vist: 740 gange.

Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2005 23:17:38
Svar/Indlæg:
3162/78
Ja det hele startede med at jeg købte en IIyama skærm ved shg. der blev et eller andet i vejen med den og jeg oprettede en RMA sag. da jeg fik en ny (onsite garanti) blev der nogle nye problem med den skærm også, så jeg fik langt om længde en ny.
wee tænkte jeg, men for tidlig. Alle kablerne manglede,

Hmm så ringede jeg til Shg og sagde at jeg ikke havde fået dem med og de sagde at de ville sende dem. efter 1 uge ringede jeg igen og han sagde at jeg slet ikke havde haft ringet.
der blev jeg så lidt pissed, men hva. han sagde så at nu ville de blive sendt.
1-2 uger efter står hr. spiffen stadig unden kabler jeg ringer igen og går lidt amok :). han siger så at nu skulle han personlig søge for at de ville blive sendt
jeg ringede en gang til, og de lukkede bare det samme crap ud i hovedet på mig.

det er nu ca 2-3 månder siden jeg har modtaget min skærm og jeg har stadig ingen kabler. d

det kalder jeg fanme support. not. hva fanen ska jeg gøre!?

epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2005 23:35:42
Svar/Indlæg:
3329/182
Det var så den 3. tråd om shg.dk indenfor 2 uger :00

Men det er da sørgeligt at de ikke kan varetage problemerne ordentligt.

Håber du har heldet med dig ;)



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2005 02:22:59
Svar/Indlæg:
4954/69
Ring til dem igen og sig du vil tale med chefen :)



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2005 14:18:46
Svar/Indlæg:
3162/78
#1
oki dem havde jeg sq ik lige set

#2
hehe

jeg ringede igen idag og de siger de vil sende dem i dag. men det er bare som om jeg ikke rigtig stoler på dem mere :l



Tfalkman
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2005 15:53:47
Svar/Indlæg:
866/227
fordi at de ikke skal have lov til at have et godt rygte fortjener de ikke! :P



TriNitro
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2005 17:22:44
Svar/Indlæg:
287/41
Jo det gør det jo sådan set...

De har mange varer, og er okay billige, samt hurtig forsendelse...

Eneste prob er self deres RMA, de har nok en af de mest elendige RMA afdelinger i hele DK, desværer... Det er det sted der absolut har været flest klagetråde over... Også iforhold til hvor mange der handler der, og andre stedet....





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2005 01:56:59
Svar/Indlæg:
23132/740
Igen: Der står mindst lige så mange og kan påkalde sig god service, som folk der kan påkalde sig dårlig service.

Mit "problem" er, at jeg har "set" hvordan nogle af dem der har "oplevet dårlig service" har håndteret det hele. Og det lader en del tilbage at ønske.

Er selvfølgelig ked af det på deres vegne, men man kommer sgu et langt stykke ved lige at tænke sig om, og ikke bare sidde på sin flade og surmule.



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2005 10:01:27
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg har også en ven der "lige" har købt en Athlon64 3700+ hos dem... det er 1½ måned siden han fik den, men han har stadig ikke fået en der virker...

først var det forkert sokkel, så var det en defekt CPU, osv. osv.... og det er jo rimelig træls når man har brugt så mange penge på noget der ikke virker...



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2005 12:26:16
Svar/Indlæg:
3162/78
wee nu har jeg fået mit kabel, dog har de kun sendt strømkablet og vgakablet :|. så nu mangler jeg bare det til lyd og det til USB hubbet. men jeg gider sq ik mere nu...

ka det være kablet der er skyld i at jeg lige pludselig kun ka køre 60Hz lige meget hvad?

#7
hva siger du jeg skulle gøre i stedet for?




NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2005 12:30:09
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #9

Du har sikkert gjort alt hvad du kunne, men jeg har oplevet i mange tilfælde at folk, mere eller mindre, selv var "ude om det" :)



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2005 20:00:56
Svar/Indlæg:
3162/78
#10

tak :) :p ;)



#11
Dane
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2005 01:04:25
Svar/Indlæg:
270/104
#7 Al respekt for dig Nig, men... Citat: "Der står mindst lige så mange og kan påkalde sig god service, som folk der kan påkalde sig dårlig service"
Jo jo Nig - men ALLE burde jo nok tilhøre den første slags!
Utopi selvfølgelig, med det dur jo ikke at man ikke tør handle med butikken p.gr.a. angst for at rende ind i et "mandagsprodukt".
#9 - og hvordan kan folk selv være ude om at skulle vente ugevis på et par kabler, der burde have være leveret med fra starten?
Lad os bare få sagerne på bordet - det har butikkerne sq respekt for!
Jeg bestilte f.eks. noget software hos Prishammeren. Både mailede og ringede i en uges tid efter manden havde hævet beløbet. Først da jeg skrev diverse tråde og fortalte ham dette, fik han fingeren ud i en vis fart.





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2005 01:41:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #12

1: "NoNig"! x(

2: Læs mine svar igen, og tænk dig om for fremtiden inden du smider sådan en kommentar... :l ;)



Eminence
 
Overclocker
Tilføjet:
08-01-2005 16:27:13
Svar/Indlæg:
83/4
muahaha

shg er da super. har aldrig har problemer, nok pga. jeg altid har taget derud hvis der endelig har været noget. (bor ikk langt derfra)

:(



#14
Dane
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2005 23:24:56
Svar/Indlæg:
270/104
#13
1: Undskyld "NoNig" :00

2: ? ?:(

- Selvfølgelig skal vi da holde god tone, - også når vi reklamerer.
(Indtil det bliver nødvendigt at skrue bissen på, naturligvis)

- Hvis det er det du mener!