Det er satme noget af et projekt du fik dig rodet ud i der. Imponerende. utroligt så meget du skulle igennem for at få alt det i en BB. Men godt du holdt hovedet kold og kørte den til den bitre ende :).
Jeg er ved at blive helt bange for selv at skulle igang med et lignende projekt med min SN95G5 når den kommer retur fra rep.... Jeg har en dual radiator, heatkiller CPU, chipset og gfx liggende. Men vi må se hvordan det går.
Jeg har da lært et par ting af dine erfaringer. Man skal dælme gøre det rigtigt første gang. Tror ikke jeg har tålmodighed til at skille det ad 4 gange :P
Håber der kommer mere BB modding og køling i fremtiden.
Er der forresten mulighed for at få lagt mit projekt ind som nyhed / guide som b@ng's hvis det blir godt / færdigt. Jeg skal selvfølgeligt nok forfatte en tekst og supplere med nogle billeder ???
Hvis ja. hvad format skal det evt leveres i. Jeg kan sagtens flække det sammen i noget HTML eller andet hvis det er bedre :D
håber da det gav lidt interessant læsning... fingrene rendte lidt af med mig på et tidspunkt, og det samme gjorde kameraet, så der er vist rigeligt at glo på :e
Men tak for de rosende ord, det er ros'en der gør det hele noget værd :f
#15 jo! men man kan aldrig få for mange billeder ;)
Nice arbejde du har lagt i det B@NG. Kan godt huske hvor meget tålmodighed det kræver første gang man skal installere vandkøling med forskellige størrelser slanger osv. Tror min tålmodighed havde gået ud af døren dengang hvis jeg skulle smide det ind i en lille barebone :e