Hm har ikke lavet en skid hele dagen... Har rodet lidt med en computer til min farfar, installeret windows, opdateret windows, installeret lidt programmer. Men lige nu stener jeg lige rundt på oc.dk :) Og har min server stående ved siden af, roder lidt med lidt oc på den :) http://www.overclocking.dk/com... <- serverens profil :)
Held og lykke med storm vejret, her er det ved at stilne lidt af, dejligt...
sidder og stener på oc.dk og snakker med vennerne over msn, når jeg ikke lige rander og genstarter adsl modemmet, da det ikke kan lide at lyset blinker for ofte :00 men min computer er ligeglad den kørere som den plejer :p
kløver brænde til pejsen, og kører lige en tur på skadestuen i det fine vejr, får syet det hele sammen igen, får et bad og sidder og rydder op på pc'en...... :e
jeg odser på hvor mange folk der får en tag pande i hovdet
så står jeg atm. ude ved vesterhavet og afprøver en fan ducht som går fra 4meter radius til 8cm der er pæænt knald på atm. køler jeg under luft temperaturen ved vind stillestand
#15 feed idé! :e men nu er jeg mere til house genren så det blir nok et lille rave herfra, men kig forbi Haderslev fokens hvis i ikke har noget at lave! :p
Tjah, jeg bor i et etagebyggeri fra 1953 og her flyver det pænt med tagsten. På et tidspunkt lagde jeg mærke til at der var røget nogle tagsten lige over der hvor min bil stod, så jeg besluttede at flytte den til et andet sted. Det var heldigt, for ikke engang en halv time senere fløj et par tagsten oppe fra ca. 15ms højde og bragede lige ned på asfalten i den parkeringsbås hvor min bil havde stået. :o :p
He he, man kan faktisk være heldig ind i mellem. :e
#22.. nice. Ved os har nogle en carport og andre bare en p-bås. nogle af bygningerne har tagsten andre ikke.. vi har hverken carport eller tagsten. pænt heldigt da dele af carportene er brast sammen over bilerne og tagstenene flyver rundt! tror dog at carportene ved bygningerne med tagsten har holdt ind til videre...
Strømmen gik klokken 17:30 og er først kommet ingen nu 21:20, så jeg har ligget og rodet med min gamle APC power-UPS i stearinlysets skær, men den var ikke ladt op, og der var næsten ikke mere strøm på min bærbar :x :x :x
hjemme ser et par dvd'er mens man downloader wow, 2,5 gig med bt x(
urgh det går bare langsomt... kørt hele natten og stadig kun halvvejs fordi der kom et problem så man blev nød til at genstarte også er man pludseligt tilbage til 40% fra 62% OMG!!!... så nu har man set LOTR: return of the kin, 51st state, i robot og spiderman 2... med kællingerne :00
stener et par film for at overdøve blæsten.... hmm taget på vores statoil er styrtet sammen og har revet alle standerne med sig... jeg var deroppe 30 min før for at leje et par dvd film...
mistede strømmen ca. 1400 (konen var ved at bage boller, men de overlevede på eftervarmen, som vi forlængede ved ta hænge tæppe ned foran ovnen. - gode boller iøvrigt.) De har så været i stearinlysets skær indtil ca. 2030 hvor der igen kom strøm. Har mistet en håndfuld tagsten - suk. Bor lidt vest for Farsø
tja, hvad kam man lave i et sådanne lorte vejr, se indsamlings tv, lave sin egen, sin fars, og sin søsters pc, rydde op, stene, rende sagesløs rundt, spille lidt guildwars, rydde mere op.. kede sig....
Hmm tja, når det stormer og blæser så sidder man selvfølgelig med 50 - 60 gutter til LAN i Otterup..... :p
I fredags da vi ankom, startede jeg selvfølgelig med at hælde 1/3 dåse 7up i mit Logitec Ultra X tastatur, så det måtte lige en tur under vandhanen og så stå foran en blæser i et par timer, så var den så god som ny.... eller næsten, flere af taster er blevet sværre at trykke ned, så når vi engang kommer hjem søndag må jeg lige havde det splittet ad......!
Eller sidder jeg og kigger på min sidemand som spiller Garry´s Mod til HL2, det er pænt sejt!!!!! det skal prøves...:e
Moderator
Tilføjet: 09-01-2005 00:32:57
Svar/Indlæg:
3863/538
Naboen til højre: 1 træ væltet. Mig: Taget på ungernes legehus fløj 17 om til min nabo bagved Nabo til venste: Stakittet knækket på midten.
Men ellers stille og roligt her på Vejle egnen. Ingen strømafbrud eller tilskadkomne.
Hvad jeg har lavet idag: Tja, vi var i IKEA i torsdags - og brugte 3500 :x på ny seng til den mindste + alt det lo.....t en kone bare ikke kan undvære når hun nu alligevel er afsted.... :l
Jeg byggede vandkøling sammen med min far - det ekstreme kom desværre da en gammel limning på NBen (Nul huller syndromet) tog livet af moboet da køleblokken knækkede af og tog et pænt stykke silicium fyldt med transistorer med sig i bruddet 😕
Hvis man ser bort fra HW reinvesteringen var det skidehyggeligt at bygge med Lego(r) for større drenge (45 og 67) på en dag hvor det luftede lidt.
Uha havde nok en af de mest skræmmende byture jeg længe har haft, på vej ind gennem Aalborg lå der murbrokke og skilte over det hele. Underlaget var knuste tegl og Versterbro var totalt spærret pga af et par tag der havde valgt at tage sig en flyvetur. Væltede træer lå henkastet én masse, og man kunne se at der alle cyklerne havde fløjet rundt. Men Jomfru Anegade var sq åben :e
jeg syns dælme det er hygge når vejret stinker så grumt.. :e men nu røg strømmen heller ik her.. og hvis den gjorde.. tjah.. så har man jo en generator :p men det kostede da lige et par kvadratmeter tag... og en parapol! :x så nu kan jeg se frem til et par dage med dr1 og tv2.. weee x(
# Hanstholm har godt af lidt frisk luft, der stinker altid af fisk! (bor i hansthilm komune!)
Damn da vi var færdige med at stormsikre laden, gik strømmen (kl 17) og kom først igen her i morges (6:45), vågnede ved at stereo tænte! (siger klik!), så vendt jeg mig om og sov videre, som kun i 12 timer! :e Det var rar!
Vi fik kun væltet to træer og flisen på toppen af skorstenen fløj ti meter!
Kan se at næsten alle tagvinduer +deres jernramme(50kg stk) er blæst ud i boligblokken jeg bor i. Der er knust glas nede foran vores opgange, heldigvis er folk blevet hjemme, det er jo nok ikke sjovt at blive ramt af et tagvindue der falder 12m.
Heh sjovt nok står min cykel stadig nede i stativet.
Kan også se at 2 af vores paraboler er bukket rundt, passede med at vi mistede nogle kanaler ca. kl 18 i går.
jeg smadrede en ventilations rist kl. 2.30 da den larmede som een i helvede... så ud i t-shirt og sutsko med en stor mugget, og så lege lidt med naboens kældervindue... Hold kæft den lød som en termaltake-blæser i modvind.. ej seriøst den havde holdt mig vågen i 2 timer med sin larm...