Superbruger
Tilføjet:
08-01-2005 23:20:12
Svar/Indlæg:
15/3
Hvad fander sker der for min computer...
Den 'fryser' konstant... NOGLE gange er jeg heldig at kunne nå at installere windows, med det resultat tilfølge at den fryser efter 5 min inde i windows... Fatter det ikke, for da jeg købte skidtet(ca en uge siden) kunne jeg godt spille Call of Duty flere timer uden der skete noget... Men nu... Fryser lortet med det samme...
Den har dog aldrig virket helt godt.. Da jeg fik den, kunne jeg være nød til at starte computeren flere gange uden der skete noget... Somme tider stod der, når der endelig kom liv i den, at der var installeret ny cpu og jeg derfor skulle loade bios setup eller noget i den stil. Andre gange sagde/siger den at bios er corrupted eller noget i den stil og så begynder den at søge efter en ny bios på mit cd-rom drev... Men når den gør det, kan jeg bare genstarte og så starter den normalt op, men fryser stadig i windows.
Da den i sin tid godt kunne spille, opdaterede jeg grafikkortdriverne til 4.12 fra 4.8 og slog VPU recover(?) fra, da den rimelig ofte, når jeg var i windows, sagde at grafikkortet ikke svarede...
Men efter jeg havde installeret 4.12 gik alt i lort. Den begyndte med at fryse efter max 5 min i windows og når jeg så kom ind i windows igen, sagde den, at det var grafikkortdriveren der fik det hele til at fucke op. Derfor uinstallerede jeg selvfølgelig driveren, men lige lidt hjælper det... Den fryser konstant... både med driver og uden driver og når jeg prøver på at installere windows...
Hvad er der galt?
Jeg har:
AMD Athlon64 3200+ Winchester ( 0,09 mikron )
Asus AV8 delux board revision 2,0.
2 x 512 Kingston ram CL3
Imb harddisk
Sapphire Radeon 9800 Pro
Strømforsyningen er en NortQ 400W. Med 15A på +12V linien..
Skal lige siges at jeg køre med den nyeste bios fra asus side 1009...