rally spil - der er sgu mange!!

Diverse d.  09. januar. 2005, skrevet af jacobsen
Vist: 432 gange.

jacobsen

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2005 17:26:49
Svar/Indlæg:
199/62
jeg er på udkig efter et godt rallyspil... og efter at jeg for lang tid siden har spillet colin mcrae på en ps1, havde jeg regnet med at skulle have 05'eren! Men så siger en af min venner, at han har hørt at Richard Burns skulle være federe end colin mcrae.... og nu hvor jeg leder efter et, falder jeg også over V-rally 3 og Xpand rally! Nogen der har erfaringer med et/flere af spillene? ?:(

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2005 18:42:27
Svar/Indlæg:
894/36
Jeg vil helt klart forestrække Colin Msmoke A Lot!

Det er herre fedt at tyrde rundt i en 206!

kennlh

Overclocker
Tilføjet:
18-01-2005 14:19:21
Svar/Indlæg:
53/11
WRC05

phg

Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2005 15:11:30
Svar/Indlæg:
1399/43
V-rally og xpand vil jeg holde mig langt væk fra,de har fået sønderlemende kritik både på nettet og i blade
jeg har selv colim mcrae 5 og richard burns rally og jeg vil sige jeg fortrækker og colin mc....... grafik mæssigt er de ens,dvs. herregod grafik,men richard burns kræver en del tålmodighed for det er mega svært,hvis du bare træder pedalen i bund ligger du og roder rundt mellem træerne inden du har kørt 50m,men det skulle jo også være det mest realistiske rallyspil i verden
derimod er colin mc..... lige til at gå til og kræver ikke meget øvelse før man kan køre nogle rimelige tider,dermed ikke sagt det er kedeligt for det er det opsolut ikke.

P.S vrally har faktisk kostet mig en skærm,spillet ville åbenbart starte op med en opdaterings hastighed min skærm ikke kunne lide,det gav lige et lille smæld og så var skærmen sort