Månelandingerne sandt eller falsk

Hyggehjørnet d.  10. januar. 2005, skrevet af System
Vist: 1109 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
10-01-2005 00:57:07
Svar/Indlæg:
0/11005
Ja den må jo komme det er den nødt til

Månelandingen sand eller falsk - er den først månelanding sand eler falsk

ja jeg ved godt jeg gentager mig selv men fuck det...

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 01:18:29
Svar/Indlæg:
6052/189
jeg holder på at hele lortet er en gang konspiration !!!

FALSK siger jeg, FALSK !!!!11one

:e

Så nemlig engang en udsendelse omkring præcis det emne..

Noget med at bla. andet skyggerne var forkerte i forhold til sol / måne / mand - position :P



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 01:58:12
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0 + #1

Og hvad folk så "behageligt" overser er, at alle disse latterlige påstande er blevet tilbagevist.

Op til flere gange endda :00

www.rummet.dk



Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2005 05:17:29
Svar/Indlæg:
1016/19
Månelandingen er naturligvis et falsum. I virkeligheden blev optagelserne af den såkaldte "månelanding" foretaget på Mars med specielle filtre foran kameraet for at filtrere de røde farver bort... :00



Twilight
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 14:33:26
Svar/Indlæg:
597/39
#3 LOL

Selvfølgelig var månelandingerne sande. Alle der påstår andet burde bruge lidt tid på at sætte sig ind fakts.

Det er egentlig facinerende, at hver gang USA er blandet ind i et eller andet er der altid nogle der råber op om konspiration og fusk. Tjaeh, man kan jo kun ryste på hovedet af dem. :l



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 15:05:27
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #4

Yup 8)



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 15:16:11
Svar/Indlæg:
684/95
#4

Så tror jeg da hellere du må se det program #1 taler om, når først man har set det er man (næsten) ikkel i tvivl om det er en omgang humbug!

Flaget blafrer selvom der ikke er vind i rummet

Skyggerne passer ikke en meter

Man kan se projektør lamper rundt omkring

Der er allerede fodtrin på overfladen inden Armstrong tog det første skridt

Og hvem filmede at han gjorde det?????

Tænk lidt over det, men det er kun lige nogen af de ting jeg kunne huske, så hæng mig ikke alt for meget op på det!



rosty
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 15:36:29
Svar/Indlæg:
910/91
jorden er heller ik rund......flad som en pandekage siger jeg... :e

men hvis man laver en udsendelse der skal overbevise folk om at der ikke har været folk på månen.... ja så er der jo nogen der vil tro på den...

selvfølgelig har de varet på månen



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2005 16:00:43
Svar/Indlæg:
894/36
ja, jeg tror sgu også de har været på månen!
ang. det med kameraet, har du tænkt på at det kunne sidde på Skibet?

Eller har de S*****T det op i A**s på dig?



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 16:18:03
Svar/Indlæg:
4954/69
Jeg så os den udsendelse som #1 snakker om - var det ikke den hvor de lavede deres egen "månelanding" i et studie?

Men mener nu at det kom frem til at det passede, med skyggerne osv. og at lyset reflekterede i flaget så det var derfor man kunne se lys på den "mørke" side af Armstrong..

Sådanne ting, men kan jo være en anden udsendelse..



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 16:36:01
Svar/Indlæg:
2353/24
Jeg tror at de landede på månen.

Tv-udseendelser er manipulerende! ta bare f-eks. krigen i Aganistan (stavehat), da stod reporterne altid med ryggen ud mod en gold ørken (det som vi seer ved siden af reporteren), men hvis de vendte sig 180 grader så stod de med ryggen mod et frodigt græsareal. Dette har jeg i set i "Bag om" på Tv2 i nyhedstimen.

Overstående viser bare at medierne prøver at manipulerer med os, og det lykkedes i langt højere grad end vi selv tror! og hvis den omtalte udseendelse havde til hensigt at modvise at det virkligt havde fundet sted, så vil personerne bag den også vende alle "beviser/påstande" til deres eget bedste...



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2005 16:38:41
Svar/Indlæg:
894/36
10#

ja det har du ret i. Men bagom orkanen i DK i løgstør hvor den hergede sygt meget(Bor 10 km fra Løgstør), stod de bare med rygge til så hvis de vendte sig om var der græs og antiloper!

Yeah right! Afghanistan(tag den) er ørken ladskab!



#12
foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 17:46:03
Svar/Indlæg:
1685/240
burde man ikke starte med at sige at folks overbevisning er individuel?

Det omtalte program stiller nogle meget gode spørgsmål, men alle spørgsmål bliver besvaret med "Det var i et studie" hvilket jeg finder en smule underligt at de ikke kan finde på andet...
Programmet viser kun historien fra en eneste side, og det gør ikke andet end at pille tvivlområder frem...
Programmet er på den måde ikke et særlig godt program, da det rent journalistisk ikke er neutralt... Her burde man istedet for "Det er optaget i et studie"-svar finde modsvar hos NASA eller hvem det måtte være, så man kunne få en debat istedet for det her...

Da jeg selv så programmet første gang må jeg da indrømme at jeg også var af den overbevisning af USA havde fusket med den mission, men efterhånden er jeg gået over til det folkefærd som siger "og hvad så?" for helt ærligt så er jeg pisse-ligeglad med om vi har været på månen eller ej, om der har været vand på mars, om der er liv andre steder og hvad de astronominørder nu ellers så gerne vil vide, for helt ærligt så kan jeg ikke se hvad fanden vi skal ude i rummet...



Emp2K
 
Overclocker
Tilføjet:
10-01-2005 19:03:51
Svar/Indlæg:
84/10
jeg tror faktisk ikke at de var på månen dengang, mener selv at de lavede optagelserne på jorden et eller andet sted måske Area 51 ?:(

grunden til jeg tror det, er fordi på det dengang nuværende tidspunkt, var USSR foran i rumforskning, og jeg mener USA lavede nogle fuskede optagelser for at vinde rumkapløbet...

men jeg er da sikker på at der har været folk på månen efter den såkaldte månelandning i 19xx...

til gengæld vil jeg hellere stille spørgsmål til om der nogensinde har været en robot på mars ?:( nu ved vi jo efterhånden hvor skræmmende gode animationer der kan laves på en computer, men det kan man jo lige tænke lidt over :D



Twilight
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 19:31:48
Svar/Indlæg:
597/39
#6 Har set det omtalte prgram, og har også set programmet hvor de modbeviste det andet program. Samt læst en del litteratur om det.

Tilsyneladende noget folk i denne tråd ikke har!



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 22:14:22
Svar/Indlæg:
4263/107
Og programmet er blevet modbevist via optil flere udsendelser som griber det mere "korrekt" an :i

Og til dem der absolut skal gøre det besværligt; Send en mail til ham her:

http://www.phys.au.dk/main/per...

Han vil glædeligt svare på jeres eventuelle teorier :)



mr.don
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 23:05:09
Svar/Indlæg:
1762/36
De amerikanere er så fulde af pis at jeg ikke giver 5 potter pis for over halvdelen af havde de laver eller gør... eller 5 potter pis er så måske også det eneste de får fra min side...
Helt ærligt de genvælger Bush, når de fupper hele verdenen med en falsk månelanding, kan de ikke en gang gøre det ordenligt!...

Men jeg vil holde mig til det #6 giver som agumenter, og aller stædigst påstå at den er det rene svindel og humbuk! :e



MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
11-01-2005 00:13:06
Svar/Indlæg:
5039/109
Det med flaget blafrer selvom der ikke er vind, det kan da sagtens lade sig gøre. Alle ting har en masse, også selvom der ikke er nogen tyngdekraft. Så hvis du stod med et flag, og rykkede frem og tilbage i pinden ville det stadig bevæge sig.

Og hvis det var optaget i et studie, hvorfor skulle de så sætte vind på? De vidste vel i forvejen at det ikke blæser på månen, da der ikke er nogen atmosfære.

Dem der lavede tv programmet har nok haft i tankerne at det skulle overbevise folk om månelandingerne var falske. Og der er rigtig mange der er faldet for det, det viser bare hvor let det er at påvirke folk gennem medier. Vi har vel også mere eller mindre glemt resten af verden, nu hvor alle medier har sat stort fokus på Asien.

Tiden vil vise om månelandningerne er sande eller falske, japanerne har planer om at sende en rumsonde afsted for at be eller afkræfte sagen. Jeg har ikke kunnet finde link til dette.

Men fik et andet et

http://www.ufo.dk/arkiv/maanef...



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 08:58:04
Svar/Indlæg:
684/95
#8 og #13

i er da nok 2 af de største padder jeg længe har set! Jeg skriver sq da ikke de aldrig har været på månen, det ved jeg da godt de har, jeg siger at de ikke var de første, eller at de bestemt ikke var det i 1969 eller 67 eller hvornår det nu var... jeg har set det program hvor de viste alle de facts, har faktisk set det 2 gange :e og så har jeg set lidt om nogen der ville modbevise, men som overhovedet ikke dækkede det hele eller beviste noget særligt godt! Det kan godt være at jeg ville få en lidt anden mening hvis jeg så lidt mere om det end det jeg har set indtil videre, men så længe jeg ikke har syntes jeg nu nok at det program stiller nogen ret gode spørgsmål!

Og når amerikanerne kan lyve om atomvåben og pis og papir på grønland så tror jeg sq os de kan finde på at lyve om en tur til månen :e

Årh ja, det er forresten noget i den her stil det program fra tv:
http://batesmotel.8m.com/



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 09:32:49
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #6

(Crew-hatten af)

*OMG* :00

"<i>Flaget blafrer selvom der ikke er vind i rummet</i>"
- nej smarte. For det hænger i en jernstang og det kan tydelig ses på billeder af månelandingen. Men behageligt nok ikke på det elendige billede de viste i TV eller i avisen.

"<i>Skyggerne passer ikke en meter</i>"
- skygger kan forekomme på andre flader en skyggefladen. F.eks. en sten der lige ligger lidt "skævt". Så skygge ser ud til at vende forkert. Men den i virkeligheden bare er siden af en sten.

"<i>Man kan se projektør lamper rundt omkring</i>"
Hvor?

"<i>Der er allerede fodtrin på overfladen inden Armstrong tog det første skridt</i>"
- dem ville jeg da meget gerne se.

"<i>Og hvem filmede at han gjorde det?????</i>"
- Der var monteret kamera på ydersiden af månelandingsfartøjet.

"<i>Tænk lidt over det, men det er kun lige nogen af de ting jeg kunne huske, så hæng mig ikke alt for meget op på det!</i>"
- hva' med om du ikke selv lige tænkte dig lidt om?!

Alle de latterlige påstande (læs: <b>påstande</b>) som der fremføres i de (vil næsten ikke kalde det for en) dokumentar er alle som en tilbagevist.

Det er kun folk som jer, der VIL se konspirationer, som ikke vil prøve at åbne øjnene for det faktum, at det er sandt. At alle tingene har fundet sted. Alle de latterlige "beviser" de kommer med i den film (omtrendt lige så troværdig som "Fahrenheit 9/11") er alle som en tilbagevist.

Tjek evt. 'www.rummet.dk ' og lær noget for en gangs skyld, i stedet for bare at sidde på jeres flade røv. - Og tro på hvad som helst I ser i fjernsynet.

*OMG* - hvis det er ignorante tåber som jer, jeg skal omgås på arbejdsmarkedet, nej det håber jeg sgu ikke.

Vis lige at I godt gider, og undersøg det i det mindste selv, inden I gør jer selv til grin med den slags udtalelser...

Det er nogle dokumentarer der er lavet, blot for at vise, at folk som ikke har en skid begreb om simpel fysik eller gennemgang af materiale, ikke er kritiske. Det mindste.

Et eller andet sted ser jeg det som underholdning, men på den anden side, så er det også lidt sørgeligt at folk vitterligt tror på det. Det er da helt til grin...

"Who are the biggest fool...?"

Bare kom med "argumenterne", jeg kan smide hver og en lige tilbage i fjæset på jer...

PS.: *shh* :f - og hvis bare nogen af jer, som havde set den udsendelse til ende, i stedet for at falde ned af stolen af overraskelse, så ville I vide, at det var fis og ballede. En stor fucking joke - but don't tell anyone :00



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 10:38:57
Svar/Indlæg:
684/95
#20

Jamen du milde da, så blev man fornærmet kan jeg da høre! Jeg kan os godt forstå det er slemt for dig at nogen vælger at tro at dit yndlings USA kan finde på at fordreje sandheden lidt... som jeg sagde, så var det kun nogen få ting af det jeg kunne huske fra det program, så det er rigtig rart at du kan irette sætte mig med den flinke tone... godt gået... godt du er et fint forbillede for alle de nye brugere på oc.dk, de skulle nødig lære at tale pænt ;)

Der er naturligvis mange af tingene der kan diskuteres, men nogen af dem er bare så underlige at det virker fuldstændig sært! måske ikke det med vind, eller billeder taget af Armstrong's første skridt.

For eksempel finder jeg det lidt sjovt at der ikke er nogen stjerner på billederne... okay, de kan være fjernet, men så igen... de har måske aldrig været der!

Og her er der et glimrende billede af hvad jeg mener med at skyggerne ikke passer:

http://www.apfn.org/apfn/Moonl...

Den her side er forresten ganske skæg:

http://www.apfn.org/apfn/moon....

Og så er det da forresten flot at du kan kalde os for tåber og ignorante og hvad du ellers kan finde på, når du selv kun er åben for lige præcis en mening, nemlig din egen... men det er da fint nok at folk der har en anden mening end dig er tåber, det er da helt iorden, men så skal du heller ikke gå amok hvis folk kommer til at støde dig og din lille snæversynede verden!





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 10:53:36
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #21

USA er absolut ikke mit yndlingsland. Og jeg bliver ikke sur. Blot en anelse irriteret over, at "folk" så ukritisk tager sådan en "dokumentar" til sig, som ikke indeholder andet en tomme "beviser" og ligegyldige spørgsmål ;)

- så bare rolig :) Sorry hvis mit svar lød lidt "galde", det var bestemt ikke meningen 8)

Ang. det med stjernerne: Jeg ville påstå at enhver amatørfotograf ryster lidt på hovedet. Det kræver ikke den store indsigt at gennemskue den ;)

Her på jorden har vi en "tyk" atmosfære der gør, at himlen om dagen er blå, og om natten er den oplyst af stjernerne. Solens lys bliver "ledt udenom" vores blik, af atmosfæren.

Månen har (næsten) ingen atmosfære, så derfor bliver astronauterne hele tiden udsat for sollys. Dermed er "himlen" også mere oplyst, og hvis de ikke blændede ned ville de ikke kunne tage nogle brugbare billeder. Solen og Jorden som får Månen til at lyse, "overblænder" faktisk de mindre lysende stjerner.

Det er meget simpelt.

Hvis du selv har et kamera der har autoeksponering kan du selv prøve at lave eksperimentet.

Prøv at gå udenfor en nat, og tag et billede af et træ - uden blitz. Du vil muligvis kunne se stjernerne på billedet. Prøv så at lyse dine omgivelser meget kraftigt op (ie. en projektør eller lign.) og stjernerne vil "forsvinde", ligesom de gør om dagen her på Jorden.

Astronauterne har givetvis sagtens kunne se stjernerne, men ikke tage billeder af dem, da deres billeder da ville blive alt for overeksponerede ;)

Omgivelserne lyser for meget op, i forhold til stjernerne "derude", og derfor ser man dem ikke på billederne.

Med hensyn til skyggerne: Det billede du linker til viser det mere end godt hvad jeg sagde tidligere.

Månen er ikke flad som Nevadas ørken (uden at dette skulle drages ind i diskussionen). Den er meget bulet og ujvæn. Det der sker på det billede du linker til er, at de to astronauter står lidt forskudt.

De er ca. 1-1½m imellem dem. Dertil burde deres skygger være lige lange forskudt (parallelt), men det er de ikke. Hvorfor?

Fordi at astronauten til højre står på en lille "bakketop". En lille skråning der forlænger hans skygge betydeligt. Hvis de havde stået ved siden af hinanden, havde deres skygger være nøjagtig lige lange.



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 11:22:12
Svar/Indlæg:
684/95
#22

Hmm, ja det lyder da såmænd rigtigt nok... men vælger jeg mon at tro på det... hmmm :e :p



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 11:33:15
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #23

Tro på hvad du vil. Du skal bare ikke prøve at bilde mig ind, at den "dokumentar" var "ægte".

Der var et par stykker i TV omkring samtidig. Den ene af dem var faktisk en "fup"-dokumentar, hvor de til sidst erkendte/fortalte, at det hele var fup.

Dokumentaren var lavet som et led i en undersøgelse. Det gik ud på, at man skulle (surprise :00) se hvor nemme folk er at få med på sådan en gang fis. Bare det bliver fortalt overbevisende nok, så er folk villige til at forkaste alle saglige beviser, til fordel for indicier og dumsmarte kommentarer.

Der var vistnok to "større" dokumentarer. Kan ikke huske hvilken af dem det var, mener at det var den på DR1, men kan ikke huske det.

Den på TV2 var faktisk "god", omend ret så underholdende. For alle de ting de påpeger viser blot, at de har fundet "eksperter" der tydeligvis ikke har en skid forstand på fysik, astronomi og simpel tankegang.

Men ja, det kan virke meget overbevisende. Bare man husker at have tænkeren med, så griner man lidt af dem.

Vi havde en på mit astronomihold i 3.g der var fast overbevist om, at vi ikke havde sat fod på Månen. Mangt en underholdende astronomitime skyldes denne unge mand :e :00



Twilight
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 11:51:23
Svar/Indlæg:
597/39
#20 Hørt, godt sagt. 8)



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 12:09:20
Svar/Indlæg:
4263/107
#SS

Bare skriv til ham manden jeg linkede til tidligere med dine spørgsmål. Jeg er sikker på at han hellere end gerne vil svare på dine spørgsmål :)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 12:17:05
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #26

Det vil jeg da også gerne :f

Han kan da bare skrive her i tråden, så er der jo (forhåbentlig) også andre som får vished - hvis de vil ;)



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 12:32:26
Svar/Indlæg:
684/95
Jeg skal nok skrive i tråden bare rolig, men nu bliver jeg fandme nød til at gå lidt amok :p for det er altså ikke mig der sidder og bilder folk ind at dokumentaren er ægte, det er ikke mig der har lavet tråden, det er ikke mig der (100%) påstår de ikke har været på månen... jeg stiller bare spørgsmål ved nogen ting jeg finder mærkelige! Det er lidt ligesom folk vil have en syndebuk, og det er så blevet mig, men fuck nu det:)

Tilbage til den dokumentar på tv, den jeg så var ikke en fup dok overhovedet, det er no godt nok os 100år siden jeg så den, men den var skam reel nok, at den så måske hældede meget til den ene side er noget helt andet!

Og lige igen, jeg ved godt de har sat fod på månen, men nu siger jeg det engang for alle, at det jeg kunne komme i tvivl om var om de var de første, eller om de virkelig gjorde det for 40år siden... eller hvornår det nu var! Igen, jeg sidder ikke og gør mig til ekspert på området for det er jeg slet ikke, jeg syntes bare nogen af tingene virker underlige!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 13:47:00
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #28

I know :00

Men en eller anden skulle de jo gå ud over ;) :p

Du ved, "shoot the messenger" :e



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2005 13:54:45
Svar/Indlæg:
684/95
haha, det er helt iorden... det er ikke noget der ødelægger min dag :e



#30
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 07:46:01
Svar/Indlæg:
3640/1231
Tror altså ikke at det er optaget i et studie...

Hallo guys, sæt jer lige i sofaen og se Superman igen hva :i

Effekter for bare 20 år siden er til at dø af grin over, og hvis det havde været optaget på planet earth for snart 40 år siden, så havde der været utallige beviser på at det var falsk.

Kan forresten godt lide den der med: "Der var allerede fodspor på månen" -> Nåh ja, men dem der var der før gad bare ik fortælle det :00

Ej, driller bare. Men jeg tror nu de var der dengang...
Kan sagtens forstå tvivlen når man har set programmet.

Men det er bare et af mange programmer. Hvad så med UFO'erne ?:(



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 08:24:38
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #31

Har også set X-files. Tror ikke på det. Har du set "Independence Day"? Se dér er noget der har hold i virkeligheden :e



#32
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 10:58:11
Svar/Indlæg:
3640/1231
*OMG* :e :e :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 11:24:02
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #33

Hvad? :o

:00 :e



Twilight
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 14:20:12
Svar/Indlæg:
597/39
#35 Sjov måde at starte en tråd på, når man ved at det vil udvikle sig til et mindre skænderi. :00



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 14:30:18
Svar/Indlæg:
23132/740
:00



#36
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 14:50:45
Svar/Indlæg:
3640/1231
# 34 > Hva snakker du om ?:(

Tror du skal have pudset brillerne :p

Tjek lige det link igen hva 8)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 15:15:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #38

Hva' snakker <b>d u</b> om ?:(

:00 :e



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
12-01-2005 16:41:35
Svar/Indlæg:
894/36
39#
Nonig, det er heliumen der snakker!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 16:49:47
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #40

Nope. Men det siger B@NG! alligevel :e



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
12-01-2005 16:58:29
Svar/Indlæg:
894/36
Okay, så han lider af en slags sygdom?

Lidt ala Gonorre?



#41
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2005 08:28:56
Svar/Indlæg:
3640/1231
Det er ikke bare det at man fejler noget...

Det der er vigtigt er at der ikke er sat diagnose på 80% af det endnu 8)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2005 10:04:22
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #43

:e 8)



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
13-01-2005 15:10:03
Svar/Indlæg:
894/36
okay lidt ligesom, gonorre?



2fast4you
 
Superbruger
Tilføjet:
15-01-2005 00:12:28
Svar/Indlæg:
59/1
der er framlagt 44.000 beviser for nasa.Men de vil ingen gang kommentere det. Har i set de rusiske spion fotos af area 51, med 2 film hangare og et krater der ligner et krater på månen. der sku nok noget om det.Men de har jo nok været der oppe nu. Det var jo også et kapløb mellem de 2 super magter usa og rusland.. men det er jo bare mit synspunkt :l



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2005 16:30:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #46

Dén forstod jeg ikke lige... :l



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2005 14:25:48
Svar/Indlæg:
684/95
#47

Jeg forstod det godt:D



#47
NPI
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2005 17:17:56
Svar/Indlæg:
406/1
#46 ikke engang det russiske militær har anerkendte sådanne billeder.. og tænk engang en militærbase ligenende konstruktion med to lagerhaller? og en lavning som ligner en lavning på mars? whow! hvis man forøvrigt ser lidt nærmere på optagelserne vil man opservere at de umuligt vil kunne være optaget ved bare ét hjemmelavet krater eller for den sags skyld en kraterformation. Med hensyn til at NASA ikke gider kommentere på de såkaldte "beviser" så er der opstillet mod argumenter af nasa personale. Naturligvis gider NASA ikke gøre et pressemøde hvert eneste år for at fortælle at noget de siger er sandt faktisk er sandt, det vil jo som vi nok alle ved, ikke betragtes af konspiraationsteoretikerne som en "service" men som et desperat cover-up forsøg.


Den ovenstående lange liste af argumenter gider jeg ikke på nuværende tidspunkt at modsige da dette allerede mere eller mindre er gjort.

Det eneste der er at sige til diskussioner som denne er at de demonstrerer menneskets evige trang til at se sammenhæng i ting der ingen sammenhæng er i, og at hvert eneste individ har en trang til på egenhånd at drage konklusioner. -Hvilket jeg personligt finder livsbekræftigende, for ligegyldigt hvor dumme påstulater og konklusioner der gøres, så er det den nysgerrighed og opfindsomhed (og heldigvis efterfølgende kritik) som har bragt os til hvor vi er i dag.



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2005 19:23:01
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #49

You said it pal :f

8) :e



#49
Ford
 
Overclocker
Tilføjet:
18-01-2005 23:16:26
Svar/Indlæg:
75/18
Månelandinger...
Vil hellere fantasere om hvad der sker nu. Cassini, Huygens... Titan, Phoebe... Giver et sug i maven at læse om.


http://saturn.jpl.nasa.gov/ope...