Problem med GF 6600gt

Diverse d.  10. januar. 2005, skrevet af System
Vist: 145 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
10-01-2005 19:53:39
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg har lige modtaget mit nye GF 6600gt fra 3d club. Men med samtlige spil jeg har testet har det lavet grafikfejl, og form af huller i og mærkelige farver på skærmen og har i det hele taget kørt ret dårligt. Jeg har prøvet at opdatere med den nyeste driver men det hjælper intet. Har også prøvet det i en anden computer der kører det helt fint.
hvad skal jeg gøre?!?

På forhånd tak
M.V.H. Killman

Anonym191016

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 20:34:49
Svar/Indlæg:
525/67
Havde du et ATI kort installeret før dit nye? Og husk i så fald at afinstallere de gamle drivere.

Ellers så prøv at tjekke temperaturen på kortet, hvor varmt er det? Det kan være at det andet system du satte den i var bedre kølet, og kortet bliver for varmt. Du har ikke overclocket kortet? Og hvis ikke så prøv at underclocke det bare for at se om det skulle hjælpe.

Du kan også prøve at installere andre drivere, bare for at udelukke at det er der problemet ligger.

Til sidst ville jeg hvis jeg var dig prøve at geninstallere windåse, og installere de nyeste drivere til bundkortet og det hele.

Good luck ;)

vest

Superbruger
Tilføjet:
10-01-2005 20:48:12
Svar/Indlæg:
258/72
Har du husket at sætte strøm til kortet?
Ku også være at du ikke tager ordenligt fat, har du trykket det rigtigt i?

Et par lidt langt ude forslag, men kan ik lige komme på andet som du ikke allerede har prøvet eller som ik er blevet foreslået :00

Anonym191016

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2005 20:58:04
Svar/Indlæg:
525/67
Hvis du højreklikker på skrivebordet og går ind i NVidia Display, og derfra ind på "temperaturindstillinger" kan du se hvor varmt det er.

Hent coolbits her:

http://www.majorgeeks.com/down...

... hvis der skal overclockes/underclockes.

Når du har hentet og kørt filen (flet ind i registreringsdatabasen) kommer der en ekstra fane i dit NVidia display som hedder clock frequencies eller noget i den retning. Gå ind på denne fane og herfra kan du clocke!