Alle:
Tak for de pæne ord. Jeg er ked af at jeg hverken kunne måle temperaturer eller præcise støjforskelle...
The Leader, Stamps:
Buksesnører er ganske effektivt støjmæssigt, men noget usikkert - der er ingen sikkerhed hvis snørerne går i stykker, diskene kan falde ned, da der ikke er "backup" støtte som de rigtige holdere giver. Desuden er det ikke så holdbart hvis kabinettet får et slag.
Temperaturmæssigt vil jeg dog anbefale en blæser - løst ophængte diske bliver tydeligt varmere end hvis de er monteret i blot en 3,5 ramme der fungerer som køleprofil.
Carpe-Diem:
To af de anvendte rammer var lånte - hvilken havde jeg lånt fra dig ? (Man bliver glemsom når man kommer op i årene...)
Illisher: Billeder når du er færdig?
KleitusIV: Hvis der anvendes 3,5 rammer er der ikke plads til afkobling - der vil jeg så anbefale at du monterer blygummi eller noget andet tungt og resonansdæmpende på siden af rammerne for at forhindre svingninger.(Og naturligvis en stor blæser bagved for at køle diskene).
Alternativt kunne du flå 3,5 rammen ud, købe to "dual Swing" ophæng og skrue dem i i bunden, eller en lignende løsning.