GFX Ram køling med større profil - Hvor meget

Overclocking d.  11. januar. 2005, skrevet af Nooben
Vist: 372 gange.

Nooben

Overclocker
Tilføjet:
11-01-2005 22:58:33
Svar/Indlæg:
114/18
- Sidder her med et 9800NP 256mb og mine DDR2 ram bliver utroligt varme, derfor overvejer jeg at smide nogle større profiler på, som disse.

http://www.vcore.dk/shop/produ...

- Skal bruge 2 af disse sæt til mit, så derfor har jeg også set lidt på dem i Alu. Er der nogle som har erfaring med lign. og evt hvor meget det har givet jer i extra OC.

- Og ved i om der er nogle Pro bioser som giver extra V til core iforhold til Powercoler std. 9800NP bios. Har nemlig hørt at GeCube skulle give extra V til ram, men er der noget om dette ?

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 08:54:24
Svar/Indlæg:
1720/3
Ang. de RAM klodser så har jeg nogle i en mindre model, de giver lidt men ikke så meget på RAM oc..
Men jeg købte dem til mit gfx, for de er meget fede at have, og de forlænger jo levetiden en lille smule på RAM'ene, hvis man ikk oc'er..

Ang. BIOS, jah, der kan jeg ikke hjælpe så meget, ikke andet, end google.com ? :e

GMB+

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 09:52:37
Svar/Indlæg:
333/52
Jeg bruger de samme køleprofiler og de fungerer fint. Har dog oplevet at den medfølgende tape ikke holde, så en af profilerne faldt af.

Mht. oc så skal du ikke regne med nogen væsentlig forbedring, måske et par MHz. Tilgengæld forlængere det dit korts levetid når temperaturen sænkes.