Har lige købt et 6600 GT som køre på et A7N8X Deluxe rev.2.0 BIOS ver. 1008 Problemet er bare at jeg kan ikke få AGP-Porten på bundkortet til at køre x8 kun x4. Den er ellers enablet i biosen. Hvis jeg ser under Details ved 3DMark03-05 viser den at den kun køre x4 men understøtter x8
Er der nogen der kan forklare hvad jeg kan gøre... ?:(
#8 Fordi der er forskel på grafikkort. Nogle kan levere mange data, mens andre ikke kan levere så mange. High end kortene vil få fordel af X8 men ikke mid eller low end kortene.
Hvad siger den i din Nvidia driver profil ? Du skal tænke på, at det kan være fordi dit gfx er rimelig nyt, og Sandra eller 3d mark ikke kan se hvad det kører.
#12: Boostet skylde altså fordi du havde GLEMT at (gen-)installere bundkortet driveren og det betyder RIGTIGT meget for ydelsen at den er installeret korrekt!. Driveren gør at AGP modus udnyttes maksimalt !
Nu gør du det sikkert ikke, men hvis du nu prøvede at sætte AGP'en ned til 4x i BIOS og så sammenlignede dine resultater med AGPx8 så vil du blive overrasket over hvor minimal, hvis overhovedet nogen forskel der er !.
12# som de andre siger, så den ekstra ydelse er ikk 8x, men at du installerede driveren, og du kan selv bevise det, ved at ændre tilbage til 4x og teste igen. Så kan du se du vil få samme resultat ;)
18# Ser ud som om man får lidt mere, men forskellen er ikke den storer, men man kan jo lige så godt kører med det, hvis man har mulighed for det, altid godt med kstra ydelse, også selvom det kun er lidt :)
Er der ikk andre der kan teste og se hvad deres forskel er.. Synes det lyder sjovt at du har så stor en forskel på 8x og 4x, for det burde der ikke være.. Kører selv med et GF3 TI200 så kan ikk lige teste med 8x :r :p