Homemade kabinet...

Case-modding d.  12. januar. 2005, skrevet af mUrml
Vist: 519 gange.

mUrml

Overclocker
Tilføjet:
12-01-2005 21:32:50
Svar/Indlæg:
54/7
Sidder og skal igang med at bygge et kabinet.
Derfor ville jeg spørge om jeres meninger, hvad ville være fedest, sådan at det hele ligner noget der er nittet sammen (nitter det sammen rigtigt), eller sådan hvor det er heelt blankt uden nogle linjer der forstyrrer øjet. Hvis i kan følge mig :)

Hælder mest selv til det sidste:)

DragonOne

Superbruger
Tilføjet:
12-01-2005 23:44:48
Svar/Indlæg:
240/44
begge dele kan være fedt, efter min mening. :)

men det kommer meget an på udformningen af det du vælger at lave, samt den stil du ligger i projektet - er det et hardcore ghetto mod (som f.eks. et HL2 mod) eller er vi over i det mere æstetiske med rene linier og blanke flader (Orac3, SOWS)..

du skriver, at du selv er til det sidste.. så skal det vel være det du skal gå efter.. ;)

misforstå mig nu ikke, men kig ned af dig selv og ikke mindst ind i dig selv.. det lyder banalt, men find ud af hvor dine evners begrænsninger er og design dit kabinet og dets detaljer ud fra hvad du vil være i stand til at lave eller være tilfreds med at skulle gå på kompromis med.. det giver det bedste resultat..

ellers er det bare i gang med skitseblokken.. og husk - glæden ved at have noget der er flot er ikke den samme som stoltheden over at have noget man SELV synes er flot - og man SELV har lavet..

happy moddin' :e

ChrisCornell

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2005 23:50:25
Svar/Indlæg:
4338/142
Når jeg på et tidspunkt får taget mig sammen, laver jeg et kabi der ligner et bombet lokum.

Vil prøve at lave noget der kunne være fundet på en af banerne i UT 2004, med en masse ledninger, gitre, nitter, bolte etc.

Men da det er dit kabinet, så gør hvad du selv har mest lyst til.

Man skal sq selv være glad for sit møg, om andre så kan lide det....ja det må de selv om.