Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2005 20:59:57
Svar/Indlæg:
650/57
Jeg har problemer med at nogengange så siger det biiip nede fra PCen af når jeg trykker på nogle taster også selvom det bare er en eller to taster det både i spil og når jeg skriver. Det sker ret tit. jeg ved at de der "biiip" plejer at opstår når man trykker 3 eller flere taster ned ,men det gør jeg ikke her.
Problemet er også i spil så hvis jeg løber rundt så "låser" tastaturet sig ligesom fast så jeg fx kun løber til højre og hvis jeg trykker til venstre står jeg stille, slipper jeg, fortsætter jeg til højre. For at afbryde dette er jeg nødt til at trykke ESC og så kan jeg fortsætte.
Jeg har også oplevet noget usædvanligt i windows som fx det at skrive hurtigt hvor så pludselig at så skriver jeg med stort, men når jeg så trykker caps lock og lampen dertil lyser, så skriver den med småt. Når det sker kan jeg ikke trykke genstart under "start" der sker ikke noget. jeg skal ind under joblisten og trykke genstart der med musen, for at kunne genstarte.
Hvad er der i vejen ? er det mit bundkort eller er det mit trådløse tastatur (Trust Wireless Keybard fra 2001), der er ved at vinke farvel. Det er nemlig ret irriterende.
På forhånd tak.
/Edit: Problemet var det trådløse tastatur ! Se #2 for nyt spørgsmål.