#34 hvis din spand bruger 2 min på at lukke ned bør du seriøst overveje at få dig en hurtigere disk, hurtigere spand eller skære lidt ned på mængden af installerede programmer...
Jeg har aldrig oplevet en nedlukning tage to minutter med Windows XP, selv ikke på en 500MHz med 128MB RAM.
Som #33 siger, så er der et par stykker i denne tråd der lyder en anelse konservative og nogle er MEGET hurtige til at male fanden på væggen.
Vent nu for guds skyld og se hvordan Microsoft har tænkt sig at lave Longhorn, jeg er overbevist om at, det ligesom i XP, er muligt at slå alle de ressource krævende "eye-candy" funktioner fra. Jeg synes ligesom at kunne ane historien gentage sig.
Da XP var i BETA stadigt himlede folk også op om hvordan dårligt det kørte hvor mange fejl det havde, hvor mange ressourcer det krævede. Hvad de bare lige glemte at tænke over var, at de havde fingrene i en BETA udgave, vi siger det lige igen, BETA! det kan ikke undgåes at det er fejl og det er vel derfor BETA stadigt er lavet, så fejlene kan blive luset ud ?
Jeg glæder mig til at se hvad Longhorn kan byde os og jeg håber da at Microsoft får samlet tropperne og får gjort WinFS færdigt, nu har vi haft NTFS i 3 generationer af Windows, det er på tide vi ser noget nyt på den front.