Hvis man som mig og min far, vil sidde i et par timer og lytte til klassisk musik, så kræver det også at anlægget er til det. Det er svært at lytte hvis ikke lyden er tilpasset musikken. Det kræver uhyre meget til anlæg og indretning. Jeg har tit set folk der har brugt over 30000 på anlæg, og så har deres højtalere siddende oppe i loftet, eller på gulvet ved sofaen...Sådan noget gir mig gåsehud, og jeg skal altid brokke mig når jeg ser det. Folk der ikke har forstand eller interesse i deres hifi er folk jeg afskyr. Hvis jeg selv havde penge skulle jeg nok gøre det rigtigt, men jeg har ikke pengene, så derfor irreterer det mig grænseløst!
Jeg tror også folk herinde kender det hvis i kommer et sted, hvor man har den fedeste computer, og den ikke blir brugt til en skid. Man tænker bare at de n*rhoveder kan få min gamle commedore pc1 til at skrive danskstil på, istedet for at lade sådan en fed computer gå til spilde! Jeg så det endag jeg besøgte min lærer, og spurgte om hvornår minestryger var begyndt at benytte AA og AF. :l