den kan trække 15 A på +12 linjen... jeg har ingen ide om hvorvidt den kan trække mit system hvis jeg udskifter mit 5900XT til et 6800 GT... så hvis nogen har en ide om det, eller experience med et lignende setup med en 400 Watt PSU, så er jeg åben for forslag/råd.
ja, er sikker på en ny og stor PSU er god til at trække systemet, men skal vide om min er stor nok, gidder ikke smide penge ud af vinduet hvis jeg ikke har brug for det (er på SU, og bor på kollegie, så alt tæller!)
tror du så jeg er helt sikker på den front?, er der stadig en chance for at det er PSU der sætter grænsen? eller giver den mere end rigeligt power til mit sys?
det afhænger også lidt efter hvor mange drev du har i maskinen. Prøv at sætte det nye gfx i og se om systemet er stabilt. Hvis det ikke er det, så må du skaffe en bedre PSU.
OT: hvor har du skaffet en 3.5 GHz NW proscessor - har selv en 3.4 og mente det var det højeste - bare af nysgerrighed :)
En NorthQ 4001 kan sagtens trække dit system. Selvom den er specificeret til 15A på +12 V linien, så trak DeepThought vist 18A fra den i et par timer, i den test han lavede, og linien holdte vist ret godt stand.
tror du så jeg er helt sikker på den front?, er der stadig en chance for at det er PSU der sætter grænsen? eller giver den mere end rigeligt power til mit sys?