Coolermaster..hmm?

Case-modding d.  17. januar. 2005, skrevet af TheBuhmann
Vist: 373 gange.

TheBuhmann

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2005 10:39:27
Svar/Indlæg:
47/37
dav allesammen

Jeg har tænkt på om jeg skulle købe noget til at friske min com lidt op...så jeg gik inde på studiodata og faldt over noget blæserstyring.

så vil jeg bare lige høre om der er nogle der har prøve Coolermaster Aerogate 2, 5.25´´, Sort http://www.studiodata.dk/produ...

og en Coolermaster Musketeer, 5.25´´, Sort
http://www.studiodata.dk/produ...

hva sydes du om dem / den ???

Zy!Rex

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2005 11:19:20
Svar/Indlæg:
231/33
Ville helt klart tag aerogate den lever op til det..

Men skal lige siges at dreje knappen er rimelig skod... den er alt for glat men ville helt klart tag aerogate

Briston

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2005 14:14:20
Svar/Indlæg:
2540/228
enig med #1, aerogate 2'eren er virkelig nice, har desværre måtte sælge min da jeg skulle have barebone. men som sagt den er virkelig pengene værd

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2005 18:38:41
Svar/Indlæg:
976/138
Jeg er så uenig med både #1 og #2 og mener at AeroGate 2 er det værste gøgl jeg længe har haft mellem hænderne (lige ud over mit gamle chaintec 7njs, men det er en anden historie).

Jeg har ikke andet end bøvl med min:

Hvis jeg skruer hurtigt ned for blæserne tror den pludselig ikke at de kører mere (rpm falder konstant ned til 0000) selv om blæserne stadig kører.

Efter at have skruet ned skruer den lige lidt op igen for støjens skyld eller sådan noget.

Engang imellem synes den lige den vil vise hvad den kan og skruer helt op for den ene port og hvis jeg skruer ned skruer den bare op igen indtil maskinen bliver helt slukket.

Vil dog give jer ret i at den ser fed ud. Og så er det da nice nok at den skruer op når temp er for høj.

Det er også fedt nok at man kan skifte farve i lyset, men det er kun lyset ved knappen som kan skiftes og det er displayet forbliver blåt.

Yderligere kan jeg sige at en af mine kammerater heller ikke er for glad for sin. Så jeg ville nok gå efter en t-Balancer fra mCubed.

Men det er selvfølgelig bare min erfaring.

sgt.hp

Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2005 18:48:13
Svar/Indlæg:
436/69
Ville helt klart tage en T-Balancer. Se eventuelt DT's test her på OC.

JEg har den selv, og den blæserstyring er alt for geil. Tror ikke det er muligt at finde et produkt der slår den.