AMD 64 - til at få fat i?

Diverse d.  18. januar. 2005, skrevet af Ford
Vist: 290 gange.

Ford

Overclocker
Tilføjet:
18-01-2005 23:06:01
Svar/Indlæg:
75/18
Har en kammerat, der har bestilt ny PC (m. amd 64 processor - ved ikke nærmere bestemt hvilken en) - ved midt-data tror jeg. Det gjorde han d. 20 december og har endnu ikke fået den med besked om, at de processorer ikke er til at få fat i i Europa??? Synes at kunne se inde hos de forsk. forhandlere, at de kan levere og at de har dem på lager (iøvrigt også hos midt-data - paradoksalt nok). Så er det totalt tåge-snak eller hvad?

Jeg har selv en ide om, at mange for tiden opgraderer, men synes så ikke, at der er kommet mange af de lidt ældre cpu´ere til salg, bl.a. her på siden... Der kommer selvfølgelig en engang imellem...

Hvad siger I?

Kn00n

Overclocker
Tilføjet:
21-01-2005 16:40:33
Svar/Indlæg:
56/18
Jeg bestilte også hos MidtData men de pissede mig af ved at sige at jeg ikke fik den pg.a. andre havde forudbestilt dem før mig. Jeg tjekkede så 2 dage før de ville få den hem igen og da så jeg at de ændrede datoen igen. Jeg havde bestilt d. 15 december sidste år så jeg synes sku ventetiden var lang eftersom de nok har udsat leveringen 10 gange. Nu har jeg så rykket min ordre over til SHG som har reserveret min CPU (AMD Athlon 64 3500+ 90 nm). Min mening om MidtData er at de kører et totalt dårligt lagersystem fx reserverer de ikke hardware, men tager de ordrer som de kan få sendt afsted selvom det er ordrer der er bestilt senere hen :x

Ford

Overclocker
Tilføjet:
23-01-2005 19:34:17
Svar/Indlæg:
75/18
Oki!

Så blev jeg så meget klogere. Kunne heller ikke forstå den "sø-forklaring" min kammerat havde fået eftersom det var mit klare indtryk, at 64´eren blev handlet.

Han skulle så have fået den her i fredags, men har ikke hørt fra ham og det skulle jeg have gjort. Hmm....