Club 3D mobile 9600 ?

Diverse d.  19. januar. 2005, skrevet af Bonghjerne
Vist: 136 gange.

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2005 02:15:09
Svar/Indlæg:
658/48
ja... fik mit radeon 9600 fra ovennævnte fabrikant ind af døren her den adnen dag... og std. køleren larmede som en sindssyg... og var så lille så man skulle tro det var løgn... MEN kortet blev alligevel ikke så synderligt varmt.

Besynderligt tænker manm og flår heatsink (Ok... indrømmet... en ostepop ville køle bedere :e), og får fjernet pastaen under... og hvad finder man ud af? At de har brugt en skide mobile chip ?!

Jeg ved ikke om jeg har fået et unikt kort eller vhad jeg har, men jeg blev imponeret... og smågrinede lidt... og så kommer spørgsmålet... Er mobile chippen lige så god som desktop chippen ?

Sidder her og undrer mig sygeligt... og undrer mig samtidigt over clockbarheden af denne chip... da den afgiver afsindigt lidt varme :e:e:e, så her burde der da være mulighed for at ramme XT hastigheder ? (Og ja... det er faktisk de samme hynix ram, der er på dette kort som dem der er på deres XT udgave så vidt jeg lige kan se)

men kort og godt... har jeg været heldig eller uheldig ?

red_martians

Moderator
Tilføjet:
19-01-2005 02:24:06
Svar/Indlæg:
7881/1165
LOL..
Jeg har ikke hørt om det før!!
Men ret skægt.
Tror jeg ikke du skal regne med det clocker vildt godt.
Det køre garanteret med extreme lave volt, for at udvikle mindst mulig varme, så jo mindre du kan hæve spændningen tror jeg ikke der er meget at hente deri!

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2005 02:26:09
Svar/Indlæg:
658/48
well... jeg sidder lige pt. og overvejer at flashe med en 9600np bios fra en anden fabrikant, for at se om det ville give lidt mere juice til dyret (;

Det må da kunne hjælpe lidt ? (:

jeg ser forresten lige om jeg kan få fat i et cam her imorgen og får lidt billeder af det (:

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2005 19:33:37
Svar/Indlæg:
658/48
jeg jeg virkeligt den eneste der har prøvet dette ?! \: