Hvis du ikke kan installere SP2 og du evt. får en fejl med Imapi er i brug af et andet program bla. bla. bla skal du fjerne dine virtuelle drev eller klippe filen ud...bare rolig den kommer igen når SP2 er kørt ind.
Hvis den bliver vist som 200GB under boot understøtter dit bundkort disken, og så er det højst sandsynligt løst ved at installere SP2. Havde samme problem på begge mine maskiner med 160'ere.
jeg har fakker talt et lignende problem med min maxtor 160 hvor den kun viser 152gb
jeg har et par spørgsmål til dig
1 har du formateret den da du instalerede xp for første gang? hvis ja så har vi da fundet ud af årsasagen og problet kan måske løses altså jeg har stadigvæk problemet men hva faen hellere undvære 8gb end 70 så du skal ikke give op bar bliv ved med at prøve at få svinet til at virke
Jeg har selv lige bøvlet med det samme hvor en Seagate 160GB kun viste 128GB.
Jeg havde skiftet bundkort samtidig og måtte derfor køre en "repair" på XP for at kunne starte windows. Efter at have kørt alle windows update igennem fandt den endelig disken som en 152 GB.
#17 Det er meget normalt at windows viser mindre end forhandlerne gør. Forskellen er at windows regner med 1024 bytes til en Kb mens forhandlerne regner 1000 bytes til en Kb. Derfor viser windows altid mindre end der står på drevet.
jeg har en Shuttle SB75G2 hvor jeg lige har købt en 250GB hd til. Den vises når jeg skal installere Win xp også som 130 GB, hvas gør man så ? installere win xp og installere SP2 så kommer resten eller hvad?
Jeg forstår ikke hvorfor folk aldrig glor på "kildens" hjemmeside og support forumer...... eller for den sags skyld bare søger her på siden, det har været oppe og vænde i forumet 60 gange før men nu kommer den for 61. tyvendes gang