DEll maskine

Diverse d.  20. januar. 2005, skrevet af mbm
Vist: 192 gange.

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2005 07:41:07
Svar/Indlæg:
3746/627
Noget familie har købr en DELL ting.
Nu spørger de jo mig -fordi jeg har styr på stumperne :i :00 ?:(

Det har jeg ikke så nu spørger jeg jer? :x

Der er vist i manualen at skærmen skal forbinde med et USB-kabel, Digital og analog kabel. Aller kabler er med i pakken.

Tz

Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2005 08:05:36
Svar/Indlæg:
588/68
????

Hvad er det lige du spørger om igen?

SpaceDog

Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2005 08:18:26
Svar/Indlæg:
1455/78
Så vidt jeg kan forstå så vil du gerne vide hvad for et kabel du skal bruge ikk? Du har vidst ikk fået alt søvnen uden af øjene *G*

Hvis der digital indgang på den skærm (DVI) så brug den, så får du den bedste billede kvalitet

NPI

Superbruger
Tilføjet:
20-01-2005 08:46:46
Svar/Indlæg:
406/1
skærmen skal <i>kun</i> forbindes med ét af de to kabler dvs dvi eller analogt, at tilslutte både og fylder ikke bare op men skaber også komplikationer. Med hensyn til usb kablet skal det bare føres fra bagsiden af skærmen ned til en fri usbport på selve komputeren, dette vil aktivere usbhubben på siden af din skærm. Til sidst skal skærmen så tændes hvorefter den som standard vil afprøve dens analoge kabel, da du formodentligt benytter din noget bedre dvi forbindelse vil en fejlmeddelelse køre rundt på skærmen om den intet signal modtager. På forsiden af skærmen finder du så en lille knap der skifter imellem analogt og digitalt som du trykker på, hvorefter det gerne skulle virke (hvis der altså er strøm på dyret).

undksyld det måske lidt kryptiske svar, men det var lidt svært at se hvad du faktisk spurgte om...

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2005 09:13:32
Svar/Indlæg:
3746/627
OK. My bad
Det jeg ville spørge om var hvorfor alle 3 kabler skulle bruges; Dette er vist i brugervejledningen!

Da det er en digital skærm, kan jeg altså godt pakke VGA kablet væk?

Og USB kablet er altså så til at man kan benytte USBstik på skærmen?

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2005 09:21:36
Svar/Indlæg:
6052/189
usb-kablet KAN også være til at man kan indstille skærmen over keyboard / mus istedet for at fumle med 4 knapper på skærmen..