Overclocker
Tilføjet:
21-01-2005 16:54:46
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg fik et nyt grafikkort med posten igår. Jeg ville sætte det i med det samme, og tænkte ikke over at det var koldt. Jeg fik starten op, og installerede drivere. Jeg ville så slukke computeren. I det jeg gjorde det kom der en lille gnist fra AGP porten, og der lugtede lidt brændt. Jeg går udfra det skyldes at det kolde grafikkort og det varme rum gav lidt kondens på kortet. Jeg var sikker på at både bundkort og grafikkort var røget, men da jeg med sved på panden tog mig sammen til at trykke på powerknappen, så startede den op uden problemer. Der var ingen tegn på at noget skulle være brændt af. Jeg spillede Enemy Territory i 3 timer igår aftes, og der var ingen tegn på defekt overhovedet. Mit spørgsmål er så om hvorvidt det er muligt at hardware slår en gnist, uden at noget er brændt af ?? Og om et fuldt funktionelt bundkort og gfx kan tages som et tegn på at alt er som det skal være ??
Uanset hvad, så har jeg lært min lektie. Hardware skal vist liiiiige have lov at få stuetemperatur inden man sætter det i :e