Hej, jeg er indehaver af et 5900 XT-kort som jeg gerne vil prøve at clocke lidt på, Club 3d har lavet kortet. Hvor højt kan det komme op i mhz på rammene og gpuen? Og hvad for et pogram skal jeg bruge?
Jeg har osse FX5900XT, men jeg kan ikke give flere V på mit Asrock bundkort. Så er det vel begrænset havd jeg kan clocke uanset Coolbits eller Rivatuner?
#8 Auto-detect betyder, at den finder det, den selv finder forsvarligt... ergo skulle det være mere sikkert, end at prøve at presse den højere op manuelt ;)
du skal ikke flashe din bios med en fx5900/ultra/5950ultra bios, da fx5900xt ikke kan køre med dem.
Jeg kører med en modded bios lavet af jimmor (du kan finde dem ved at søge på guru3d, hvor der en tråd med en masse bios filer.
Jeg har haft et club3d fx5900xt der rente 468/823 mhz. rammene ville ikke over 740 uden artifacts, før jeg fandt en bios med lidt slappere timings.
idag har jeg et POW med sort pcb der kører 586/948 mhz 24/7 det er med voltmod på gpu og ram.
har lige taget 1. pladsen på futuremark orben i 3dmark 05 med 74 piont til nr. 2. er oppe på 1474 point: http://service.futuremark.com/...
Dette er med min gamle amd xp2600 mobil ved 2678 mhz. når mine skruer til vandkølning kommer næste uge vil jeg se om 1500 er muligt. Jeg har scoret 7000 i 03 og lige godt 19000 i 3dmark 01, men jeg kunne ikke submittte resultaterne pga. cpu variation i hastighed :l mvh steen