GAIN uninstall..?

Diverse d.  22. januar. 2005, skrevet af rosty
Vist: 280 gange.

rosty

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2005 23:22:35
Svar/Indlæg:
910/91
har fået dette lille "lækre" spyware eller hva det nu er...? og kan ikke afinstallere det, ka ikke finde det i fjern/tilføj programmer... hva gør jeg, nogen der oz har haft det...?

SaXoN^

Superbruger
Tilføjet:
23-01-2005 00:12:22
Svar/Indlæg:
125/50
Det skal lige siges at dem der laver spyware laver det ikke for at brugeren skal afinstallere det. Vil nok skyde på at du aldrig finder en uninstall :)....

Jeg anbefaler dig og andre at scanne din PC for spyware hvis i ikke har gjordt det i forvejen. Jeg ved ikke hvor meget du ved om PC men hvis vi nu forestiller os at du er newbie så for du lige den lange forklaring her:

Du skal have fat i et anti-spyware program.
Et anti-spyware program fungerer på spyware næsten som et anti-virus program fungerer på virus.
Der findes mange af dem og kun få er virkeligt gode. Nogle installere enda deres egen spyware og så er vi jo lige vidt :)

De fleste vil jo helst ikke op med tegnebogen hvis de kan undgå det og regner med du har det på samme måde.
Til jer ville jeg vælge Ad-aware.
Ad-aware er et anti-spyware program som er meget brugervenligt, det har en god sikkerhed og er gratis :)

Til jer der vil have den ultimative rensning vil jeg anbefale Spy Sweeper.
Spy Sweeper fungere næsten som Ad-aware men kan detect'e en del mere spyware hvis du vel og mærke giver dem lidt moneter :P. Synes dog ikke at det ekstra den kan er pengene hver. Men jeg mener at i kan prøve den i 14 dage, Så kan i jo se om det er noget for jer :)

Link til Download af Ad-aware: http://download.com/3000-2144-...

Link til Trail-Download af Spy Sweeper:
http://www.webroot.com/downloa...

Begge programmer har indbygget definition updater.
Dvs. at så snart folk på deres centraler for oplysninger om en ny
spyware så laver de en lille fil som kan detect'e den nye spyware
og sender den ud så man kan updatere sit program :)

Peeeaaze SaX^

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2005 10:46:04
Svar/Indlæg:
6052/189
Det ultimative spyware værktøj for tiden er microsoft's Antispyware..

Jeg synes det er virkelig genialt :)

ramos

Superbruger
Tilføjet:
24-01-2005 10:34:24
Svar/Indlæg:
20/7
www.download.com og find ad-awarePE 6.0 den kan tage det meste =)

YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
24-01-2005 16:32:35
Svar/Indlæg:
336/67
jeg har også haft(en masse ondsindede slang ord) gain, jeg fik det afinstalleret efter enm masse tid med norton og ad-aware, men min glæde brast en måned efter, da jeg igen scannede med ad-aware og så at jeg havede et andet irreterende spy program, som ikke var sådan at få bugt med.

mit råd til dig: lav et lille netværk(eller en ekstern harddisk(sågar endda en 20GB Ipod til de vigtiste ting)) og lav back up og formater.