Svigermor ville sætte hendes AMITECH 640 fladskærm væk i et skur og jeg handlede mig til den for en 512 mb Kingston klods :e . Har ofret et DVI kabel til den og kan se en klar forbedring i grafikken.
Abit An7, Mobil Baton xp2500 +. 1 Gb xms pc 3500 , Sapphire 9800pro@xt, Thermaltake aquarius2 vand køling alt brugt pris 1000 kr og et k7, xp1600, 512 pc 2700 i bytte :)
Den er lidt speciel, men er perfekt til min server, som jeg ikke bruger til grafik eller spil. Den har digitalt signal og strøm i ét og samme kabel, som man sætter i et medfølgende pci-grafikkort (4 Mb). Det er typisk en skærm, man ser på biblioteker og lignende.
Jeg kunne hente et bundkort gratis pga. det var defekt. Der kom sort skærm når man tændte. Ejeren sagde at han havde testet alle andre komponenter. Han boede mindre end 1km fra mig, så jeg tøffede hen og hentede det. Da jeg kom hjem smed jeg min cpu, ram og gfx i, satte en psu til og tændte. Intet liv. Reset'tede bios og så virkede skidtet :) Bundkortet er et ECS L7VTA: http://www.ecsusa.com/products...
fik en 21" crt af theut her fra siden, da den har en brænding i skærmen fra ikoner der haar kørt uden screen saver, men det kan kun ses på hvid baggrund så på min gamer comp er den perfekt bare ondt stor..-