Service pack 2-hvordan gør man?

Diverse d.  24. januar. 2005, skrevet af Ford
Vist: 257 gange.

Ford

Overclocker
Tilføjet:
24-01-2005 18:34:00
Svar/Indlæg:
75/18
hej der...

Har lige forsøgt at opgradere til "service pack 2" på microsofts hjemmeside. Hele processen er meget automatiseret så jeg er ikke med på en skid faktisk. Efter en genstart kan jeg se under "my computer", at jeg stadig har service pack 1.

Så hvis I har nogle idéer hører jeg dem meget gerne!

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
25-01-2005 17:30:55
Svar/Indlæg:
4033/364
well du skal VÆLGE at downloade den.. da det man downloader bare er et prog der gør at man kan vælge at downloade opdateringer.. SP2 mener jeg ikke at den downloader automatisk..

anyway - du kan vælge at downloade network (for IT professional) versionen (fylder 250mb eller noget i den retning).. den kan du hente uden at skulle hente mere.. ellers start din windowsupdate og vælg SP2 (vælg advanced download something)..

Ford

Overclocker
Tilføjet:
25-01-2005 20:46:28
Svar/Indlæg:
75/18
Oki der... Øhm den var der også pludselig så jeg kunne downloade den. Må indrømme jeg er lidt fremmedgjort overfor det, har lige sagt ja til at downloade, men kan ikke se på nogen som helst måde, at der foregår noget.

Hvad kan det egentlig udover øget sikkerhed? USB 2.0? HD størrelse over 130 GB har jeg hørt (men det kan vist ikke passe) - ellers noget?