-> #33
Det tastatur jeg har haft længst og, indtil videre, brugt mest, er/var mit Logitech iTouch. Det gik dælme lang tid, før det gik "dødt". Og så er det ikke engang tastaturet, men den trådløse base dertil, som er gået i stykker.
Det samme gælder min Logitech MouseMan.
Jeg har, overordnet set, brugt mit iTouch siden jeg kom her på siden. Så det er vel tilbage i '98/'99.
MouseMan har jeg brugt siden '97 (eller sådan noget). Det var den blå udgave med ledning og kugle. Sidenhen skiftede jeg til den trådløse variant (grå med kugle), som jeg så har to af. Den udgik af produktion, og jeg ville gerne beholde min mus, så jeg fik halet en ekstra i land.
Det kom sig af, at det iTouch jeg købte, fulgte der originalt en anden mus med til. Da priserne på iTouch'et med den pågældende mus, og et andet sæt (det "knækkede" tastatur) hvor MouseMan'en fulgte med, var meget lig hinanden, betalte jeg kun en meget lille difference.
Så jeg har faktisk, hele min "voksne" (Uhh :00) computertid, brugt MouseMan. Den er så nu her lidt før jul, blevet udskiftet med en MX900 (bluetooth) og Tastaturet med mit diNovo.
Tilsammen: diNovo Desktop 2.0 for bluetooth
- Nam! :p
:e
Jeg har også haft en masse andet skrammel. Et af de "bedste" var faktisk et af de ældre tastaturer med DIN-stik. Jeg kan ikke huske om det rent faktisk havde Windows9x-taster. Men når man trykkede på tasterne havde det en velkendt kraftig "klak"-lyd.
Det lyd herrefedt når man skrev virkelig hurtigt 8)