#12, Giver dig helt ret der ang HK, især surround er de godt med, men de soundstics er ligeledes design højtalere ikk noget med go lyd at gøre...
Bose laver stor lyd ja, men ville dog aldrig eje noget fra dem, bla deres dipol princip tror folk er ren lyd, om det så er deres hedengangne 901 eller deres nyere kreationer, faktum.. livsstils produkter til horribel pris, design og go lyd kan godt hænge sammen, men det kræver bare andre forudsætninger...
Men her snakkes der jo om et mod, nu er plexi ikk de billigste at skaffe når vi snakker fra 10mm og op, så man kunne jo evt lave en side i plexi, og så gøre lidt ud af kabinettet for lydens skyld, tykkere sider, en afstivning eller flere i osv....
Ang Sats'ne, så er de knap så nærige, og de billige enheder og deres kabinetter tror jeg ikk er afstemt efter nogen regler og har ikk brug for den store volume, så er det vel bare igang med sav, boremaskine og lim og hold dig til samme dimensioner som de nu har..
Men nok ikk lige det sæt jeg ville modde, ej heller pc højtalere generelt, pga kvaliten som prisen nu sætter en stopper for, men har man mulighederne for at lave det til en fornuftig pris, så for mig ok..
Har selv købt et billigt sæt fra logitech, bank på siden af sub kabinettet, så lyder den dejlig huld, og bassen er generelt buldrene selv om det er et lukket kabinet og baspotmetret på minimum, et bedre kabinet ville hjælpe på lyden fra bassen, med tykkere sider osv, men bassen vil altid være ringe intergreret, da det ikk just er de bedste komponenter og enheder det er opbygget med, og for 500kr kan man ikk forvente kvali lyd, eller hvad der ligner..