Har plass til 6 stk i disse brønnene som fulgte med. Men jeg skal ha noe lydløst. At diskene henger så de ikke lager lyd. Har 3 hengende i pattentbånd under den ene brønnen. Men vil ha med den siste disken også da den er på 49 grader uten at den kjører.
Jeg tenker på noe med strikk osv. Kan jeg gå laget en ramme på bunnen som jeg kan bruke strikk i eller kan man få kjøpt noe slik ramme?
Oxize: Hvordan strikk har du brukt? Hvor får man tak i slikt?
Funnet ut at dere på dette forumet kan så utrolig mye om kjøling og kassebygging osv.
Alle forslagene går med på å bruke 5 1/4 brønnene i toppen. Der kan jeg kanskje få plass til 2 stk. Men da må jeg lage en Blæser på 80 eller 120mm foran der? Hvordan kan jeg lage dette?
Eller finnes det noen måte å henge diskenne opp. Eller att de står på bunnen av kabinettet med noen dempeføtter og ramme opp?
Nå henger 3 disker i pattentbånd som er festet til den øverste 3,5" brønnen. Den brønnen nedenfor er tat bort.
Jeg mener at hdd rammen til Cool Master "Stacker" mener jeg, har en indbygger vib. dæmpning. Den laver 3*5.25" driverbays til 4*3.5" hdd bays http://www.studiedata.dk/produ... Den har også en 120mm blæser påmonteret fra fabrikken.
Har søkt litt på coolermaster stb-3t4-e1. Men finner ingen info om denne? Ser bare et bildet forfra. Hvordan festes den i kassa? Blir den stille eller vibrerer den?