Midt-data ?? hot ore not ?

Hyggehjørnet d.  25. januar. 2005, skrevet af gogge
Vist: 308 gange.

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2005 21:25:56
Svar/Indlæg:
589/75
Hejsa nu skal i høre historien :)

Den 5 januar inden jeg skulle på ferie den 10 ende købte jeg et canon a75 hos midt-data, og da jeg kom afsted på ferien og der var gået nogle dage hvor det virkede perfekt men så den ene morgen virkede mit kamara lidt underligt den sagde underligt når jeg tændte det og linsen kørte og den samme knagende lyd kom når jeg zoomede, jeg mistænkte med det samme den lille motor der få den til og køre, så da jeg kom hjem skrev jeg en lille mail til midt-data om den skulle sige sådan og fik en venligt svar tilbage af det skulle det ikke og jeg bare skulle sende det ind, og det gjorde jeg den 19'ende

så i dag den 25'ende kom det tilbage og jeg måtte af med 360 kr få det pga de kunne ikke finde nogle fejl ???????!!!!?????!!!!

Ikke kun jeg men mange har hørt mit kamera og det siger sådan en lille grum lyd, men det kunne de ikke høre ??

hvad skal jeg gøre ??? nu har jeg betalt og har stadig en kamera der siger som en motor med 3 kg sand i ..

( jeg har handlet meget med midt-data men dette er første gang jeg er blevet behandlet som skidt )

Mvh Gogge

** Jeg har flyttet tråden til SOAP BOX - da den ikke har noget med Hardware Diverse at gøre >> /B@NG **

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2005 21:30:31
Svar/Indlæg:
3640/1231
Personligt bryder jeg mig ikke om den slags indlæg :l

Et eller andet sted henvender du dig til de forkerte, da der ikke er nogen her (tror jeg da) som kan bytte dit kamera for dig.

Men ring da til Midt-Data og forklar dem situationen, og bed dem tage det til sig igen. Om ikke andet kan du jo bede dem ringe til dig når de har kameraet i hånden, så kan du forklare problemet over telefonen.
Det virker som regel bedre....

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2005 21:59:10
Svar/Indlæg:
589/75
Ja kan du selvf have ret i , men har prøvt af ringe idag i 30 minutter og ingen tog den kl 15 om efter middagen , har skrevet to mail's til den hen over eftermiddagen ingen svar , så jeg er bare blevet en smule bitter over deres opførsel og ville sige det til andre "hardwere købere" mener jeg er en smule relativt her på siden :00

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 12:34:36
Svar/Indlæg:
3640/1231
Jeg kan godt forstå dig, men det er faktisk ikke særlig relevant.
Hvis man skulle handle hos den butik som ikke har været hængt ud på nettet for dårlig service, skal man nok til at købe sin hardware i Bilka :00

Min pointe:
Der er ALTID nogen der klager over en eller anden butik. De har måske ret, men stadigvæk. Lad os nu sige at de vitterligt skulle være den eneste som klager over Midt-data. Så ville det give en være whiner tråd, til trods for at de måske har kørt 100.000 tilfredse kunder igennem siden sidste klage :o :i

Men allermest:
Det hjælper intet at poste det her. Det giver bare åbning for en gang mudderkastning eller noget i den stil.
Der er jo ikke nogen der kan hjælpe dig med problemet.

Jeg forstår dig skam godt, ville bare prøve at forklare netop hvorfor jeg ikke syntes det er en god ide at skrive ;)

Flæsketarzan

Superbruger
Tilføjet:
26-01-2005 13:36:11
Svar/Indlæg:
201/72
Har kun gode erfaringer med Midtdata.

Men med SHG.dk bonghjernerne skal man vente 1½md minimum på sit bundkort, hvor svært er det bare at sende et nyt...venter stadig x(

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 14:20:50
Svar/Indlæg:
6052/189
#4:

De sender det videre til korea eller kina..

Mange gange er det hurtigere selv at sende det direkte til fx holland hvis det er en Hdd eller sådan noget..

Min mp3-afspiller var væk i 5 uger.. Den var et smut i korea for at blive lavet..

Ford

Overclocker
Tilføjet:
26-01-2005 19:56:08
Svar/Indlæg:
75/18
Hvis ikke tråden er død vil jeg da gerne kommentere: Det drejer sig måske ikke kun om at jamre over dårlige service fra midt-data, men om der faktisk er noget konstruktivt du kan gøre i situationen. Dialog er et godt udgangspunkt, men jeg har selv kørt en reklamations-sag som jeg "tabte" og hvor jeg blev bedt om at betale 400,- fordi firmaet måtte ulejlige sig med at bruge ressourcer på at checke min pc. Jeg blev forarget og betalte (ville jo gerne have min pc igen), men tog sagen op hos forbruger-styrelsen og her vandt jeg! Dvs. de gav mig ikke ret i reklamationen, men underkendte, at der måtte tages gebyr fra firmaets side for at checke min pc (nærmere bestemt cd-brænderen). Hvis det ikke lykkedes for dig at få en fornuftig snak med dem synes jeg du skal kontakte forbruger-styrelsen. Det koster et eller andet symbolsk beløb at køre sagen som går ud på, at du skal redegøre for din oplevelse af forløbet, hvorefter firmaet skal svare på dette og sådan går det frem og tilbage indtil der er grundlag til at træffe en afgørelse.

Det var da pokkers med kameraet - kan godt huske din tråd fra før ferien. Too bad...