Hvis ikke tråden er død vil jeg da gerne kommentere: Det drejer sig måske ikke kun om at jamre over dårlige service fra midt-data, men om der faktisk er noget konstruktivt du kan gøre i situationen. Dialog er et godt udgangspunkt, men jeg har selv kørt en reklamations-sag som jeg "tabte" og hvor jeg blev bedt om at betale 400,- fordi firmaet måtte ulejlige sig med at bruge ressourcer på at checke min pc. Jeg blev forarget og betalte (ville jo gerne have min pc igen), men tog sagen op hos forbruger-styrelsen og her vandt jeg! Dvs. de gav mig ikke ret i reklamationen, men underkendte, at der måtte tages gebyr fra firmaets side for at checke min pc (nærmere bestemt cd-brænderen). Hvis det ikke lykkedes for dig at få en fornuftig snak med dem synes jeg du skal kontakte forbruger-styrelsen. Det koster et eller andet symbolsk beløb at køre sagen som går ud på, at du skal redegøre for din oplevelse af forløbet, hvorefter firmaet skal svare på dette og sådan går det frem og tilbage indtil der er grundlag til at træffe en afgørelse.
Det var da pokkers med kameraet - kan godt huske din tråd fra før ferien. Too bad...