Hårdt at være i skole til kl 22.00!!

Hyggehjørnet d.  25. januar. 2005, skrevet af Find.HTX
Vist: 315 gange.

Find.HTX

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2005 23:41:50
Svar/Indlæg:
835/72
Hej

Hvad er det seneste i har fået fri fra skole??

Jeg fik fri kl 22.00 idag.

Skal lige siges det var på grund af Åbenthus for kommende (eller måske kommende) elever. Vi skulle fremvise et lille fysik forsøg.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
26-01-2005 00:02:11
Svar/Indlæg:
14079/622
neder!..
Hmm det ved jeg ikke. Ikke noget nævneværdigt :)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 01:04:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Bah! :P

Prøv at spille i en klub fredag (flere dages øvning, skolegang og deslige. Og man er først færdig når der er ryddet ud/op), stå bagstiv op lørdag, blive kørt ind på gym. for at spille et par timer (klimpre lidt guiatar) til noget åbenthus, sidde og stene for groft. Folk kommer forbi og fortæller at det lyder pænt.

http://www.hobro-gym.dk/Arkiv/... (søg på "Allan, 3z" - det er mig i den blå t-shirt)

Bagefter går man tilfældigvis forbi matematik-standen, hvor ens lærer frejdigt kommer og siger noget i retningen af:

"Hej Allan. Godt du er her. Ham der skulle være her, var i byen til sent i aftes. Så kan du ikke lige tage skansen?"

... :o

... :l

... "Joeh..."

Indtil klokken f*cking sent om eftermiddagen, hvor man så også lige skal have ordnet noget 3.g revy. Som så først er færdigt klokken lort, hvor man så søndag morgen skal op klokken tidligt, fordi at man skal til kor.

Står op, finder ud af at man først skulle møde klokken 14.00. Fuck. Vågner klokken 13:30 og lugter af gnu. Skynder sig i bad. Kommer afsted og møder op. Synger af lort, fordi at ens stemme er fucked pga. byen, røgen, øllerne, sang og skrål. Mangel på søvn og stress.

Ens semi-sadistiske (men rigtig sød i virkeligheden) korleder skælder dig ud.

Man står bare og tænker: "Nej nej nej" - da man kommer i tanke om engelskafleveringen til i morgen. Den skal laves. Så skal der ryddes op, men inden man når så langt skal man lige til Aalborg og besøge noget af kærestens familie.

Når man så kommer hjem glemmer man bekvemmeligt afleveringen og kommer først i tanke om den mens man wanker til Krystal Steal. Fuck, så bliver man bare endnu mere stresset.

Får lavet en skoddet aflevering. Møder mandag morgen, opdager til sin gru, at man skal have blok (dvs. 8x 45min), slutter dagen af med billedkunst og dansk (i dén rækkefølge), det ene mere kedeligt end det andet.

Bliver lige mindet om matematik, astronomi og dansk afleveringen til næste dag. Bliver færdig klokken sent, falder i søvn. Sover over sig, møder og lugter af selvdød gnu med en kraftig dunst en muskos.

Sidder og hørmer som en kostald, da man så opdager, at man er den eneste som er mødt op. Går ud og tjekker. Opdager at man har de første 4 timer fri. Tager sig til hovedet og be'r en lille bøn.

Senere på dagen skal man så øve 3.g revy. Halvdelen møder ikke op, og dem der gør er enten uoplagte eller lige så trætte som en selv. Man når igennem dagen. Kommer hjem, slapper lidt af. Da man så kommer i tanke om, at man lige skulle have revideret manuskriptet til den her revy.

Onsdag morgen er ikke meget anderledes. Man har lyst til at ligge under dynen og aldrig se dagslys. Står op, kommer i skole, opdager at man har glemt den danskstil man fik lov til at aflevere lidt senere. Kommer med en lamerundskyldning om, at nettet ikke fungede, hvortil man selvfølgelig ikke har kunnet printe den ud, da den eneste kopi lå på FirstClass.

Kommer igennem den røvkedelige dag, kommer hjem. Skal lave lektier (noget om en supernova og nogle differentialeligninger af anden grad), se lidt flimmer.

Oveni alt dette skal OC.dk også passes, ellers opstår der totalt anarki. Man lader sine frustrationer gå ud over nogle brugere og møger dem til i forummet, mens man bagtaler dem over Messenger. Får det dårligt med sig selv og skylder ned med en øl eller to.

Torsdag morgen har man så glemt at børste tænder. Møder op med ølånde og ser generelt ikke for kvik ud. Vil allermest sove, da man kommer i tanke om, at man skal til kor, øve med bandet, køre lidt rundt i bilen da man har ærinder i Randers som skal ordnes inden klokken 16.00 og man får først fri klokken 15.15. Men inden de, skal man i banken, handle ind, ordne et par småting og køre en fasan over.

Så når man til Randers, men ikke tids nok. Butikke har lukket, så man kan pænt køre hele vejen tilbage til Hobro. Da man sidder der i bilen og smider om sig med eder og forbandelser hopper en kat med selvmordstendenser ud på vejen. Man undgår med nød og næppe, men er lige ved at pløje en sagesløs gammel mand på cykel ned.

Man kommer sig over chokket, kører hjem. Ånder dybt i et sekund, inden man tager sine noder, smutter til kor. Kommer for sent. Korlederen skælder ud, og man gider bare ikke. Man får sunget lidt, og er egentlig stadigvæk lidt øm i halsen. Skal så derefter fluks smutte til øvning med band. Man øver et par timer, ser rigtig søvnig ud, får lidt at æde og øver igen.

Da man så kommer hjem, kommer man igen i tanke om det her manuskript der skulle omskrives. Finder det frem fra tasken og skriver lys, da man pludselig opdager, at det har man sgu da allerede gjort.

Fuck.

Falder i søvn foran computeren og vågner senere med et hold i nakken der kun overgåes af hovedløse Nick. Men tager sig sammen og kører i skole med hovedet lidt på skrå.

Da man så møder op, skal man have dansk. Ikke fedt. Man kommer igennem timen, skønt man ikke har læst på tingene. Får improviseret sig til noget overbevisende der giver en fred nok til at skrive videre på manuskriptet (havde bærbar computer med i skole).

Da dansk er overstået går torturen videre til det næste fag, hvor man blot skal se film og næsten er ved at falde i søvn. Da man kommer til sig selv igen har man pludselig matematik og læreren kigger surt på en og spørger til denne uges aflevering. Det har man selvfølgelig glemt at lave, så man er nødt til at finde på noget hurtigt inden frokost = Om ca. 1½ time.

Opgaverne er heldigvis nemme, så de bliver lavet på et kvarters tid, hvorefter afleveringen er overdraget til den pågældende lærer.

Da skole er overstået, skal 3.g revyen øves igennem. Dette tager hele dagen, indtil om aftenen hvor der så er stor skolefest. Da denne er ovre, fortsætter festivitasen i byen, og det bliver RIGTIG sent.

En venlig kollega fra koret siger så den famøse kommentar: "Hold op det bliver hårdt at skulle op i morgen".

Dette siger vedkommende EFTER, at man har stået er teet sig som en idiot-spasser oppe på scenen til revyen, for vi har jo selvfølgelig ikke nævnværdig forstærkning på. Så øllerne, råben og røgen har igen gjort sin virking der aftegner sig den følgende morgen klokke 8.45, hvor man står træt efter 1½'times søvn.

Korlederen komplimenterer for en gangs skyld ens sang, da man pga. den meget trætte stemme, kan synge MEGET dybt.

Da koret er overstået står man og kigger lidt ud i luften og tænker:

"Det var så den uge".

Så kom ikke her... :l

;)

PS.: I de afsluttende perioder af 3.g havde jeg uger der var mindst 10 gange værre end den dér :l :00

K1lroy

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 07:41:43
Svar/Indlæg:
767/119
Puha, sikke en smøre, Nonig..

Find.HTX - der er nok også en som går på HTX i odense?! :e

Jeg er også lige kommet hjem fra arbejde, var i skole i går fra 8-16, arbejde fra 16-06.30 (om natten) - så nu har jeg lige været i bad - smurt madpakke og skal afsted i skole igen om lidt, det er vidst hvad man kan kalde et ordenligt træk! Skal forresten være i skole til 16 i dag igen - og ind i nat og arbejde (heldigvis først senere).. Stener ret meget, kan ikke rigtigt formulere mig - håber i forstår?! ;)

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 12:17:59
Svar/Indlæg:
3329/182
Jeg har været i skole fra 8.20 til ca. 21.30 dog med selvstuderende timer i langt de fleste timer og det var desuden på Nordjyllands Erhvervsakademi :p

Twilight

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 16:00:26
Svar/Indlæg:
597/39
Så prøv at køre til køln messecenter, bruge 2 dage til at sætte op 1,5 mio kroner av-udstyr, styre og sikre sig det virker 10 dage i træk 13 timer om dagen, samt rende rundt og filme på messestanden, bruge en dag på at pille ned og køre hjem, helt alene.

Skole, bahhhh. :p

Find.HTX

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2005 18:16:43
Svar/Indlæg:
835/72
#2 Sikke en smøre. Ved jeg godt det er ingen ting i forhold til hvad jeg ellers har prøvet.

#3 jeg får fri fra skole kl 16 hver eneste dag. og så køre jeg post hver lørdag, (står op kl 5)

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
26-01-2005 23:29:07
Svar/Indlæg:
1536/33
damn NoNig :o ond uge !

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 10:32:23
Svar/Indlæg: