Har jo som bekendt fået min en lille mini cube - Aopen EZ65 og smidt en lille 3.2Ghz 30caps - SL6WG i den. Med stock intel box køler har jeg kørt de sidste to dage med 3700mhz 1:1 omkring 35-40grader. Har så lige brugt de sidste par timer på at møfle en ny køler - Zalman CNPS7700 på plads i cuben - den kan liiiiige fittes ind med lidt vold :e Så mens jeg skriver tøffer jeg stille og roligt rundt med 3700mhz og 26grader :e :e :e
Så imorgen skyder jeg efter de 4ghz på luft :e
Ville egentlige bare lige dele det med dem der tvivler på kvaliteten af disse små lækre vidunder maskiner ;)
Kan du ikke tage nogle billeder med det svin i den lille barebone? Troede virkelig ikke du kunne få plads til den da jeg så billederne i den anden tråd med boxkøleren monteret...
#6 også selv meget imponeret so-far - tænk sig hva en Mach kunne udrette ;) Men må "nøjes" med dejlig stille og billig luft til den - håber på de 4ghz men jeg ka ik gi mere end 1,575vcore og 2,775vdimm :00
ska ik kunne sige om det er det Silentrek der følger med cuben der er helt forkert på den men den er ihvertald faldet med ca. 10 efter nye køler er kommet på ;)
hmmm den gider ik lige umiddelbart 4ghz!! har fået screeshot ved 2935mhz = 246fsb og tøffer nu med 2850mhz ved 240fsb :e fin tuner lidt imorgen og ser om ik de 4ghz kan rundes er bare bange for jeg ik har volt nok at gøre godt med - også begrænset hvor god den 220w PSU der sidder i cuben er :e
ja selføli er det 3935mhz og kører lige nu stabilt 3850mhz ;) Men den gider bare ik lige umiddelbart de sidste fsb op til de 250 der vil gi mig 4ghz x( Som sagt tror jeg mit største problem er de manglende muligheder for at give mere strøm og den lille psu :00 Men men jeg fortsætter ufortrødent, måske jeg er heldig og ka finde en gut der kan modde en bios lidt :e
hehe ja Abit måler pænt høje temps!! Har ikke haft Aopen før nu så ved ikke om de bare måler ultra lavt? Men bios siger understøtter temp. målingen i SilentTrek II