Der er slanger med, så må vi bare håbe det ikke er den "nye" type for de dur ikke!
Sidder de ikke 100% vinkelret på fittingen, så drypper det ud langs med slangen, og tro mig, det vil dit GFX ikke bryde sig specielt meget om.
Er det derimod PU slangen, (Som er svær at bukke) så er der ingen problemer med utætheder, men en tur i noget varmt er en god ide, da slangen bliver mere medgørlig så.
Ingen tvivl om det er et godt sæt du der har gang i, bortset fra den nye type slange som de er gået over til, kører selv med asetek, og der er ingen problemer overhovedet, efter jeg fik fat i noget ordentligt slange.
At begynde at diskutere sagen med asetek, er formålsløst det var stort set min skyld slangerne var utætte, selvom jeg kunne bevise via en tråd herinde, at flere havde oplevet det samme med deres nye type slange.
Heldigvis er PU slange til at få fat i til små penge, det er mere så du er forberedt på det, inden du monteret.
Den nye slange har typenummer 71913 printet på slangen.
Den gamle (den der fulgte med mit sæt oprindeligt) hedder ("CT JOINT" POLYETHER TUBE 6.5mm*10mm 04-B ISO 9001,
og den nye jeg har købt er en standard PU Ø6.5XØ10