nogle som har erfaringer med at printe på CD/DVD skiver, det skal kunvære som text - både om det er noget som virker og sidder fast!! og hvor man finder "printere" som kan det.....
Epson Stylus Photo R300 har vi hvor jeg arbejder... det holder da og viker godt men hvis man skal lave til godt 25 - 50 CD er den ikke så sjov... har er et par stykker: http://www.edbpriser.dk/Listpr...
nej det holder ikke ordeligt ved. men kun til CD'er siger du ?.. okey så er der nogen har men jeg ved ikke om de kan fås i danmark http://www.shopzilla.com/8B--C...
Du kan også bare købe sådan et kit som de har i bog og idé og mange andre steder. Der printer du bare på nogle klistermærker og klæber dem så op cd'erne bagefter. Den koster små 100kr. og kan anvendes til stort set alle printere skulle jeg mene...
#6, det er da godt nok nogle hjernedøde maskiner, respekt. så skal man da først ha en lille forretning. ej tror faktisk det er den lille a dem som jeg har læst om. ja men det med de klistermærker, ser det godt - er det ikke noget hø. ?:(
ja sådan et kit er også en mulighed men personlig sys jeg ikke det ser når så godt ud.. men hvis det kun er til hjemme brug kan det vel gå for nogen. (jeg kan bare ikke lide den kant der kommer af klistermærket men det er vel op til en slev)
#6, det er da godt nok nogle hjernedøde maskiner, respekt. så skal man da først ha en lille forretning. ej tror faktisk det er den lille a dem som jeg har læst om. ja men det med de klistermærker, ser det godt - er det ikke noget hø. ?:(
#14 - 12 det skinner ikke i gennem på dem jeg har set.... men efter det som nummer 13 siger har jeg ikke rigtig mere og sige, tror nok lige han kom med alt det skitte om at label sine CD med klistermærker
Ip4000 kan skrive direkte på en printbar skive. Printbare skiver er ikke dyre end de printede, man rammer altid rigtig og det er meget meget nemmere. fåes hos www.nierle.dk
ja, jeg skriver vel 100 coverz og DVDskiver ud på et sæt. Der er 5 separate patroner i den. Så man skifter bare den der er løbet tør. Ikke som hos F.eks HP, der har 3i1. Så når den gule løber tør, smider man en ½ cyan og en ½ magenta ud Sad Der sidder to sorte, den ene bruger man faktisk ikke noget af.(den er vist kun til noget foto noget) Så det er vel ca. 4x8 kr. for 100 covers og skiver.
den printer jeg startede med at snakke om som hed Epson Stylus Photo R300 bruger også caddy og bruger heller ikke en pritron til alle farver, der er en til være og den ligger til godt 1000kr. http://www.edbpriser.dk/Listpr...
#16, nu søgte manden jo en printer som kun kunne printe på cd'er ;) Men en rigtig lækker printer, bare synd at canon ikke gør som HP, hvor man skifter printhovedet sammen med patronen, hvis Canon også begyndte at gøre det ville den være perfekt!
tror ikke han finder en printer billigere til formålet..
blækket er så billigt på Ebay ( ham der sælger er i orden tro mig ) at skulle han kunne finde en der er billigere så er jeg 100% overbevist om at blækket er det dyere...
et sæt Canon patroner koster vel ~240 kroner i DK. her kan man købe fire sæt til under 200.
ellers skal man måske overveje at købe en HP brænder der kan "brænde" labels ned på cden.
skrev for øvrigt også så alle andre kunne se "tilbuddet" er det ikke meningen med foraet, at man svarer på alt muligt og ikke kun første spørgsmål, når diskusionen komme godt igang :)
nej det var KUN en printer til at printe text på medier jeg havde i tankerne, måske 1100 ikke er dyrt men når man lige har købt så er det lidt spild....
måske jeg også bare skulle prøve labels får se hvordan det ser ud til at starte med, så kan man jo altid skifte - det er jo ikke den største investering når man nu har en ny printer.
nej det var KUN en printer til at printe text på medier jeg havde i tankerne, måske 1100 ikke er dyrt men når man lige har købt så er det lidt spild....
måske jeg også bare skulle prøve labels får se hvordan det ser ud til at starte med, så kan man jo altid skifte - det er jo ikke den største investering når man nu har en ny printer.
#23 jeg syntes den ser god ud den printer, den lyder da heller ikke dyr...... er da 6 patroner man skal går efter... og ikke HP's billige med 3i1 ... de er alt for dyrer i drift.
#1 ... du får ikke sådan en printer til 399,- ... så skal du ned i elgiganten... men det kan helt sikkert ikke printe på cd'r og så er det patron ( 3i1 ) som koster kassen.....
Og hvis det stadig er for dyrt , og det kun er tekst du skal have påført... så køb en dymo... *G* ell et tuds... (det er nok det billigste) .... :00
"nej det var KUN en printer til at printe text på medier jeg havde i tankerne, måske 1100 ikke er dyrt men når man lige har købt så er det lidt spild.... "
#1 Men gå ind på http://www.nierle.com og vælg dansk sprog ... så gå ind under cd printer... der er en billig en til 456,07 det er den øverste derinde .. en TDK ... den ser faktisk meget sød ud :p