Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2005 19:53:07
Svar/Indlæg:
2540/228
Sur sag! det mig då
Onsdag d. 12/1-4 fik jeg bevæget mine klamme fingre ind edbpriser.dk for at bestille min længe ønskede AOpen EY65 Barebone da jeg havde føs'da d. 13. og derfor ville komme til penge.
Cool Prc-data havde den til 1350 kr (eller noget deromkring) så der skulle den jo da bestilles da den de andre steder kostede omkring 1900.
Den skulle være på lager og jeg skulle have den omkring 1-2 dage senere.
Men da jeg kommer ind på deres hjemmeside står der at den ikke er på lager og at der er en leveringstid på 2-6 dage. ok fair nok, edbpriser er altid fyldt med fejl (ved godt det er prc datas ansvar at opdatere) så jeg skriver lige en mail til dem for at få bekræftet denne leveringstid. får at vide at det er standard tid for restordre, og at de vil bestille varen med det samme. fint nok så venter jeg da bare.
Efter nogle dage uden at have hørt fra dem, skriver jeg så endnu en mail, bare lige for at høre hvordan det går. får det svar at den skal bestilles ved levenradøren (sjovt nok) og at prc data har den d. 28. fint nok siger jeg så, så venter jeg da bare lidt (IGEN)
her idag er jeg self vild som en lille 12 årig der har smagt på sin første breezer og skriver lige en ekstra mail for at høre om det er muligt at jeg kan have den på fredag, hvortil jeg så får at vide at leverandøren stadig ikke har den på lager og at de "NOK" får den iløbet af næste uge.
WHAT?! skriver at de nok burde finde sig en ny leverandør, og minder dem om at det stadig er de samme 2-6 dage der står på deres hjemmeside og 1-2 dage på edbpriser.
Hvordan kan sådan noget lade sig gøre? har nu ventet på den barebone siden d. 13. og får den MULIGVIS først engang i næste uge!
|en sur Briston
EDIT er nu rimelig sikker på at det ikke var den her kategori jeg plantede den under....