"Indsend nyhed" - og hvad så?

Om siden d.  28. januar. 2005, skrevet af KleitusIV
Vist: 468 gange.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
28-01-2005 10:36:25
Svar/Indlæg:
4295/306
Hej

Jeg skriver dette indlæg for at få lidt info fra crewet angående vores funktion "Indsend nyhed".

Jeg har efterhånden MANGE gange prøvet at indsende en nyhed, men har endnu ikke oplevet at den blev oprettet.

Hvad er processen bag funktionen. Skal et crew member aktivt gå ind og se om der er indsendte nyheder og så gøre noget ved dem (hvilket så sjældent sker) eller...? Hvis det er tilfældet kunne det også være rart at der blev genereret en auto-besked med enten "din nyhed er nu oprettet" eller "desværre har vi vurderet at ..." Når man intet hører tror man bare at alt hvad man skriver forsvinder ned i et sort hul og aldrig bliver opdaget og så gider man sq ikke mere...

Så... både en opfordring til at forklare og en opfordring til at forbedre nyhedsfunktionaliteten. Det vil jo højne sidens kvalitet hvis de enkelte medlemmer også kan bidrage med nyheder...

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 13:32:24
Svar/Indlæg:
3640/1231
En skribent skal ind og godkende nyheden for at den bliver postet.

Desværre kræver det også at en skribent lige kigger forbi. Det er naturligvis også krævet at skribenten tjekker om nyheden allerede har været postet, og at nyheden er i ordentlig kvalitet.

Mange gange kræves det at skribenten har tiden til at ændre i nyheden, finde et billede osv.

Funktionen virker desværre ikke optimalt, og der bliver ikke ændret på den nu. Jeg syntes det er fedt at der bliver indsendt nyheder, og det er selvfølgelig beklageligt at de ikke alle bliver postet, og at læseren ikke bliver kontaktet når den ikke gør det :r

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 14:07:02
Svar/Indlæg:
2602/173
Har også desværre prøvet det for mange gange efterhånden :l

Micker

Superbruger
Tilføjet:
28-01-2005 15:49:21
Svar/Indlæg:
1012/98
jeg har prøvet 5 gange uden held, gider ikke at prøve mere. Jeg vil ikke selv påstå at de var "af dårlig kvalitet" da de allesammen blev postet på tweak.dk ca. 2 dage efter jeg havde indsendt nyheden. Og tweak plejer altid at være rimelig hurtige med de gode nyheder