Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 11:25:04
Svar/Indlæg:
2651/179
Hej
Så blev det dagen hvor jeg skulle blive den lykkelige ejer af verdens bedste socket a bundkort. Eller skulle det nu også det ?
Jeg kom hjem igår efter en hård dag i skolen, til konfirmations forberedelse og derefter 3 timer gokart. Klokken var 19.00 da per kom med min pakke. Yes tænkte jeg :D Og jeg skyndte mig ind for at skille computeren ad. Jeg skulle jo til lan om fredagen altså dagen efter, så jeg skulle jo skynde mig lidt. Ud med det gamle, i med det nye. Alle kabler og stik i. Og ja, så skulle der jo også lige rydes lidt op derinde. Da jeg ½ time efter, klikkede på knappen, med den glade forventning, at have et af verdens bedste socket A bundkort i maskinen, bootede den fint op. Yes tænkte jeg. Den kørte lidt videre. Sagde de kendte *bip* lyde, og så kom der det billede, hvor man kunne vælge: Fejlsikret tilstand, fejlS. Med netværk, start windows normalt osv. Jeg klikker på "Start windows normalt". Skærmen bliver sort, skærmen slukker, *fuck nu nej* tænkte jeg højtlydt. Og ja, så genstartede den, og sådan bliver den søreme ved selvom jeg vælger fejlsikret tilstand, osv.
Jeg har sat alle stik i bundkortet, harddisk og brænder på hvert sit ide kabel / stik. Rodet rundt i bios, overclocket, nedclocker osv.
Men det vil bare ikke starte :x, så her sidder jeg godt 7 timer før lan'et, i et fritkvarter på skolen. Man har først fri klokken 14.30, også har jeg godt 4 timer til at lave det, på den lille skærm på bundkortet står der bare: FF
Håber i kan hjælpe mig, bundkortet er forresten et Epox 8rda3+ V. 1.1 :)
Hilsen en meget sørgmodig dreng.