hejsaa... jeg skal til at samle en PC for en ven og det er hvad jeg har nu...
Corsair XMS 2 x 512 MB Athlon 64 3200+ ASUS A8N-SLI Deluxe Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Creative Inspire T5900 (højtaler) Point of View GeForce 6600 Maxtor MaXLine Plus II Thermaltake HardCano 12 Plextor PX-712A (Sort) Plextor PlexWriter 52/24/52A (Sort) Logitech MX 1000 Thermaltake Silent Purepower W0023 Logitech Internet Cordless Desktop det hele kommer ca til at koste 12000 kr. men hvis nogen kan komme med noget der bare skal laves om... har ikke prøvet at samle et SLI system før så.
Når du har et budget på 12 K så skal du helt klart vælge dette system i stedet... du får bedre CPU, bedre graffikort, bedre kabinet, bedre ram osv osv.
Hvad med det der nye DFI mobo? Ville selv tage 6600GT (som de andre også siger). Hvis du skal game, så vil jeg anbefale MX510 eller MX500 logitech mus. Men det er jo i småtings afdelingen... Ellers et lækkert system du har bixet sammen...
Ville hellere tage det system du har udvalgt dig.. i stedet for #5's... Hvad med at spare det kanp så vigtige ting væk (feks. hardcano 12) og så overveje vandkøling?
Det jeg kan sieg, er at SB kortet MÅSKE er er overflødigt... En anden CPU køler f.eks. hvis det skal være luft, Så zalman... Syn's at PSU'en er for svag...
det er jo som sagdet en ven jeg skal samle det for og han VILLE ha den mus, og så skulle der være pop bælserstyering til og Thermaltake HardCano 12 var den mest pop'et jeg kunne finde.
#13 flere herinde har en Chill Innovation CP-510A den der er mange der er tilfreds med den og den er en anelse mere betalelig end den du har fundet. Personligt ville jeg snuppe et kabinet fra Antec og så forsøge mig med den medfølgende psu.