kan hverken loade eller installere xp

Bundkort / CPU d.  28. januar. 2005, skrevet af Ham_Selv^
Vist: 495 gange.

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 19:02:27
Svar/Indlæg:
2453/80
hej!
har lige et mega problem her :l

har skiftet mellen 2 cpu'er ca 10 gange her i dag, fordi den ene ikke virker... pludselig varkede den anden heller ik :x så tog jeg den ud og tørrede alt pastaen af, satte den i igen.. og så virkede lortet.. men...

lige da den skulle til at loade win (XP, pro) stoppede den og sagde at system32/drivers/ntfs.sys enten mangler eller er beskadiet...
så siger den at jeg kan prøve at sætte min xp cd i og prøve at reparere.... men (nu igen?)

når jeg starte op med cd'en siger den at en eller anden setup ikke kan indlæses... og så genstarter den hvis jeg trykker på en tast.. :x

hvad pokker er der galt med den? ?:( :(

ville helst undgå at formatere.. men det hjælper vel heller ik noget hvis jeg ik kan reinstall bagefter.. ?

har prøvet med et anden cd-rom drev, og det skulle da helst ikke være cd'en.. den ser ivertfald fin ud.. har også prøvet med en anden cd uden resultat :x :x

please help :x :( :l

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 19:21:53
Svar/Indlæg:
8947/160
Er dit sys overclocket.?? Nogle gange man være uheldig at WIN smider nogle filer i svinget grundet for meget OC...Er agp/pci låst.?? Kører dine ram med for stramme timings eller for hurtigt.??

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 19:26:16
Svar/Indlæg:
2453/80
rammene kører 400MHz (pc2700) men det har de gjordt i lang tid uden probs...
cpu er clocket.. men ik sådan voldclocket :)

men hvis der ryger en fil i svinget så burde jeg da stadig kunne reinstall!?

btw.. fsb er 200..
prøver lige at clocke heeelt ned og se om der sker noget :)

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 19:33:53
Svar/Indlæg:
2453/80
hold kæft man! denne gang dummede jeg mig sq! at clocke ned burde da være det første jeg havde gjort :e

damn... 6 timer har jeg brugt på det lort! x( men så kan jeg jo lære det :)
anyways.. ser ud til at virke nu.. jeg siger tak for den lille reminder (#1) :p

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2005 21:37:06
Svar/Indlæg:
8947/160
Glad for at hjælpe...god weekend.