B@NG & Raskolnikov > Jeg vil gerne tak for henvisningen til prad.de, hvor jeg fandt en del nyttig information.
epi^zepto > Tak for henvisning til Babel Fish som jeg ikke lige fik brug for denne omgang, men der er nok en chance en anden dag.
Dog vil jeg også sige tak for din indsigt i forskellen på de forskellige paneler.
palle prop > Fik øjnene op for ViewSonic som en mulighed.
Berg > Den NEC skærm du anbefaler er lidt dyrere end jeg havde tænkt mig, men kigger lidt på deres 17" model.
Peter > Tak for henvisningerne til lidt ekstern information. Samt det faktum at Dell er en mulighed inden for min prisramme, og yderlige henvisning hvor jeg kan finde information.
Dream4 > Har kigget på den Sony skærm du henviser til, men den er lidt dyr for mig pt., men den fik mig til at komme i tanke om kvalitet frem for kvantitet.
Jeg har ikke besluttet mig helt endnu, men ideen om en 17" i stedet til samme pris er det jeg læner til mest nu.
Wb-FreeKill > Igen for jeg bekræftet at jeg måske skulle se mig om efter 17" frem for 19", og tak for henvisningerne.
mick-j > Mange tak for din henvendelse til Dell, efter at have kigget rundt har jeg stort set kun hørt positive ting om dem.