Dav's jeg har lige købt mig en AN8-SLI men jeg kan ikke få men Maxtor'er Hd'er til at virke. Er det fordi at at det er SATA2 der er der på eller er der bare noget galt med men Mobo??? ?:( Den kan ikke fine Hd'en i bios'n
Moderator
Tilføjet: 29-01-2005 16:37:11
Svar/Indlæg:
7881/1165
Der tager du fejl... nForce-3-4 kan faktisk godt detekte dem i bios. Og det burde den også gøre!! Men du har vel sat den til de sorte stik og ikke de røde :l
som #2, du skal sætte den i nVidia kontrolleren og ikke Silicon, så bliver de set i bios, og man behøver IKKE at installere driver når man skal installere fx XP :) ( kun ved RAID )
Den vil detekte den bios'n men som jeg kan læse er den mange der har problemer med det.. A8N og Maxtor køre vis ikke så godt sammen. Men ved ikke den kan bare ikke fine de hd'er...
Moderator
Tilføjet: 29-01-2005 18:10:54
Svar/Indlæg:
7881/1165
underligt..... men nu har jeg meget længe været tilhænger af seagate... (selvom jeg nok synes den nye 7200.7 NCQ snakker temmeligt meget) Prøv evt. at hente den nye 1.003 bios. Den retter rigtig mange af de kendte problemer!
Den er i nVidia kontrolleren. Men selv om jeg sætter bare 1 hd kan den ikke fine den eller dem for jeg har 2 stk. men det er Maxtor III hd'er med 16mb på dem.. ved ikke hvad det er???
Ja jeg køre med den beta der er er vist 1002.03 menner jeg men har købet en sata controler til 139-kr den må kun går det en til det finder ud af noget... Men tak for jers hjælp..
Moderator
Tilføjet: 29-01-2005 20:19:51
Svar/Indlæg:
7881/1165
Fandt lige det her, på min aftenrundtur på nettet. http://www.amdzone.com/index.p... Tror ikke det hjælper dig meget, nok nærmere bekræftende. Men det bliver nævnt nogle fejl med harddiske bl.a. som måske kan afhjælpes med en fremtidig bios!