Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2005 00:43:20
Svar/Indlæg:
2126/135
Der er ingen tid at spilde!!!
Det er snart forår og vi kan ikke have varme computere i heden, så det er nu folk skal sætte alt deres hardware i omdrejninger og komme igang med at folde! Vi har fået mange nye foldere på holdet, men vi skal lave dobbelt så mange points, før vi kan kalde os overclockere i folding øjemed! Det kan da ikke være rigtigt at edbpriser skal kunne slå os fordi de har en enkelt geek med en stor lommeregner!
SÅ KOM SÅ... Overclock jeres computere, lad AMD og INTEL holde fred, og elregningen koste en femmer mere i denne uge. Vi kan sku ikke stå til på sidelinien, mens de andre hold griner af os. Vi må sku vise verdenen at oc'ere kan mere end at snakke!!!
Der er ingen undskyldning for ikke at folde, der er alle de guider der behøves, og online hjælp. Og hvis det ikke er nok skal jeg personligt ringe og guide jer gennem!
Vi er ikke kommet under de 70 på ranking-listen på en uge, og det er et mål der er muligt med lidt god vilje... Og det er den vilje du og jeg besidder... Jeg har prøvet at overtale alle jeg kender og min skole til at folde (jeg prøver stadig!!!) Jeg snakker med vores forstander i næste uge, og jeg kører selv 24/7 med min egen!
Vi har bevist at vi kan rykke, og har gået 2 pladser, kort efter en lille nedtur! Så tro ikke at din 1.5Ghz ikke gør en forskel, for det er få points vi snakker om der gør hele forskellen. Lad din computer stå et enkelt døgn eller to, og få gennemført en WU, så pointene går ind på vores score, og på din...
Til alle foldere på oc.dk siger jeg tak, og byder nye velkommen!
Med venlig hilsen A-P