Adobe Photoshop CS problemmer på Windows ME s

Diverse d.  29. januar. 2005, skrevet af System
Vist: 261 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
29-01-2005 22:23:54
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej jeg har et kæmpe kæmpe problem. Jeg står her og skal bruge Adobe Photoshop cs som jeg har købt! Men problemet er at jeg lige har fået Windows ME så når jeg Klikker på setup kommer et pop-vindue hvor der står :"This operating system is not supported by this installation
This installation is designed to run on Windows 2000 Service pack 3 and higher machines only."
Jeg har prøvet at hente nogle service packs ned men det virker ikke ?:( . Så jeg have svar på om jeg kan køre det på Windows ME, elleg jeg skal have nogle Plugins som Service packs!:
Pleas hjælp mig!! ?:( ?:(
K1lroy

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2005 22:49:59
Svar/Indlæg:
767/119
Nu er windows ME og så noget bras, halvfærdigt og noget værre skrammel.. Prøv og se om det virker hvis du henter alle opdateringer, ellers tror jeg du bliver nødt til at købe Windows XP - hvilket ville være det bedste, da ME som sagt er noget bras - har personligt aldrig nogensinde fået ME til at virke nogenlunde fornuftigt :x

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2005 23:10:54
Svar/Indlæg:
4263/107

Nej, køb en ny CD. Engang kunne man få dem uden en licens (den har du allerede :i)

Scalprum

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2005 00:56:54
Svar/Indlæg:
448/18
Nej, det vil jeg ikke mene.

Du får beskeden: "This operating system is not supported by this installation. This installation is designed to run on Windows 2000 Service pack 3 and higher machines only."
Dette passer med hvad der står på Adobes hjemmeside:
http://www.adobe.com/products/...