Prøv at forstå at kvaliten af bærbare i dag, er betrakteligt bedre end den tidligere har været.
Går selv i en it-klasse (dvs. vi har alle en bærbar til skolebrug :i), og det er faktisk kun dem der har "arvet" at gammelt lig som jeg vil stille spørgssmåltegn ved holdbarheden af. Alle dem med en ny er alle i en god plastickvalitet, og jeg ville ikke påstå at den ene model er bedre end den anden. (der findes alt for Zepto, Acer, Fujitsu-Siemens til "saml selv" købt i HW butik som sælger den under deres eget navn ;))
Personligt har jeg en Zepto, hvilken jeg er rigtig glad for. Den har et dejligt tastatur (omend tasterne sidder lidt anderledes end normalt) som er behageligt at skrive på, og mange andre gode ting jeg ikke gider til at liste op lige nu.
Udover det vil jeg råde dig til at lade vær med at købe ved Merlin eller EW - du får ganske enkelt mere computer for de samme penge ved at købe i en HW butik i stedet. Er godt klar over at du har det på et kundekort, men det er stadig hul i hovedet at benytte de butikker til andet end at se nogle modeller i virkelighedden, synes jeg. 8)
Held og lykke med at finde en :)